Tفعل stuzzicare به معنای ضربه زدن مکرر، نوک زدن یا برداشتن با چیزی است که ممکن است بد باشد. ایده – مثلاً یک انگشت در زخم – یا یک تسکین. Stuzzicarsi i denti به معنای چیدن چیزی از بین دندان هاست. این موضوع را به ما می دهد – یک خلال دندان (stuzzicadenti)، چیزی که در جدول های تراتوریا پس از همه گیری گم شده است، قابل درک است، اما برای دندان هایی که اسفناج را دعوت می کنند وحشتناک است. فعل stuzzicareهمچنین به معنای بیدار کردن آرزوها، احساسات، کنجکاوی یا اشتها است. می‌توان از آن به عنوان صفت نیز استفاده کرد: یک ایده، کتاب، ترد یا زیتون می‌تواند stuzzicante (طعم‌آور) باشد. این ما را به نام stuzzichini می‌رساند، یا چیزهای خوشمزه برای غلغلک دادن و بیدار کردن اشتها در آماده‌سازی برای آنچه در آینده خواهد آمد، خواه یک غذا باشد یا چیزهای خوشمزه‌تر.

.

کاش می‌توانستم به گذشته برگردم، تا بار دیگر قدرت نشستن روی چهارپایه‌ای بلند در بار در میخانه مادربزرگم را احساس کنم و به همه اطمینان دهم که قصد خراب کردن خودم را نداشتم. اشتها، میل. در واقع، کاملا برعکس؛ چیپس پنیر و پیاز و بادام زمینی خشک بوداده برای ناهار یکشنبه آماده می شد تا روی میزهای کوچک و روی میزهای برنجی خورده شود که به محض بسته شدن میخانه در ساعت ۳ بعد از ظهر به هم فشار می آوردند تا یک میز بلند درست کنند. در حالی که در حال انجام آن هستم، به نقطه دیگری از زمان سفر خواهم کرد، ۱۵ سال پس از مدفوع بلند، و در مقابل مرغ سوخاری: نظریه آشپزی Hors d’Oeuvres. این مقاله زیبا که حاصل تماشا و تفکر در مورد فیلم پری دریایی محصول ۱۹۹۰ است، سرشار از بینش در مورد تله های خانگی و ساختن «آشپزخانه ای است که برای زنده ماندن به آن نیاز دارید، هر چقدر که بخواهید عجیب و غیر طبیعی». همچنین لذت، به ویژه این ایده که «قابلیت حمل» تنقلات و غذاهای کوکتل تهیه شده توسط خانم فلکس، با بازی چر، «آشپزخانه را از میز (و آشپز را از کار) آزاد می کند و اجازه می دهد تا رابطه متفاوتی با فضا برقرار کند. . این که «فینگر فود پرواز را تسهیل می‌کند».

وقتی به موقع پرواز می‌کنید، کتاب‌ها بی‌وزن هستند، بنابراین من هم می‌برم. چگونه غذا بخوریم Nigella Lawson که حاوی لذت بیشتر و خرد بیشتری است بیش از بسیاری از کتاب های فلسفی، به ویژه یادآوری او که هرگز نمی توانید به اندازه کافی سوسیس کوکتل بخورید و برای یک مهمانی او معمولاً ۲۰۰ سوسیس می پزد. یک ستون قبلی به عنوان خلقت خیالی یک غول مواد غذایی که قصد فروش مارگارین، سبزیجات ترشی و سس مایونز را دارد).

ناگفته نماند که می توانید فراموش کنید. گل کلم را، در صورت تمایل، یا می توانید آن را همراه با سبزیجات ترد دیگر خرد کرده و روی آن قرار دهید. با خیلی چیزهای دیگر که دوست دارید بخورید. پیشنهادات دیگر عبارتند از: کاسه‌هایی از چیپس، بادام زمینی، سرشاخه، ساندویچ‌های کوچک یا رول‌های شیر پر از سالامی، یا تخم‌مرغ و ماهی تن، یا کره سیاه‌دانه و مارمیت. من معمولاً غذای سرخ شده را نیز پیشنهاد می‌کنم، یا داده‌های پفک آنچویی آنا توبیاساما من آن شب فر را روشن نمی کنم. البته، باید مقدار زیادی نوشیدنی وجود داشته باشد، بیشتر آن حباب‌ها و موسیقی. من قصد دارم این کریسمس برقصم، با ادای احترام به چر که با دخترانش در پایان پری دریایی می رقصد و بورلی ماس در مهمانی ابیگیل شروع می شود و مانند لیزا مینلی به پایان می رسد. نکته آخر، اگر از کالیدوسکوپ چشم پوشی کرده باشید، من همچنان برای کسانی که دوست ندارند از انگشتان خود استفاده کنند یا چیزی بین دندان هایشان گیر کرده و نیاز به برداشتن دارد، چوب کوکتل اختیاری ارائه می کنم.

Caleidoscopio di stuzzichini – کلیدوسکوپ پیش غذاها

خدمات بسیاری

۱ گل کلم
مجموعه ای از سالامی و پنیر، مورتادلا،
زیتون، غوره، کنگر فرنگی کنسرو شده، سبزیجات ترشی،تخم مرغ آب پز سفت >
خلال دندان

پایه گل کلم را برش دهید تا روی یک بشقاب یا تخته بزرگ قرار گیرد و برای دیسکوی اضافی با فویل پوشانده شود. ، اگر دوست دارید مواد انتخابی خود را به قطعاتی به اندازه لقمه برش دهید و سپس به دلخواه آنها را کبریت کنید، آنها را روی چوب کوکتل بچسبانید و آنها را به گل کلم بچسبانید تا یک “کالیدوسکوپ” درست کنید.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *