در تاریک ترین روزهای همه گیری، با صنعتی که او به زانو در آمد و بدون نور در انتهای تونل، کیت نیکولز، رئیس مهمان‌نوازی بریتانیا، به دیدن یک درمانگر رفت.

او نقش “اسفنج عاطفی” را بازی می‌کرد. غوطه ور شدن ده ها هزار میخانه، بار و رستوران از ترس فراموشی، در حالی که سعی می کند از تیم خود، به ویژه اعضای جوان تر، در برابر آسیب های یک رویداد استرس زا محافظت کند.

او می‌گوید: «زمان‌هایی بود که واقعاً تاریک بود. «به خصوص زمانی که به اکتبر و نوامبر سال گذشته رسیدید. ما اشک می ریختیم: این حس ناامیدی وجود داشت که کسب و کارها باز هستند اما نمی توانند تجارت کنند و می توانستید دوباره همه چیز را از شما دور کنید.”

در طول مذاکرات پرتنش. با دولت، بانک ها و بیمه ها در مورد حمایت مالی از این بخش، او به سادگی ادامه داد. در لحظه‌های ساکت‌تر بوده است که اثر سرکوب‌شده فشار بی‌امان خود را نشان داده است. او می گوید: “شما می توانید کمی از هم جدا شوید.” “وقتی از آن بیرون آمدیم احتمالاً سقوط خواهم کرد.”

در حالی که او اصرار دارد که رابطه اش با وزرا همیشه صمیمانه و مشارکتی بوده است، برخورد با پوچ های سیاست بسیار زیاد بوده است. عوارض آن مواردی مانند تخم مرغ و مقررات منع آمد و شد ساعت ۱۰ شب. ://www.theguardian.com/business/2020/sep/29/reviewed-10pm-hospital-curfew-every-three-weeks” title=”” data-link-name=”in body link”> چه ساعتی برگزار می شود باید بسته شود و اینکه آیا میان وعده میخانه یک وعده غذایی قابل توجه است یا خیر.

“به دلایلی در ارتباط قطع شد که دولت به طور موثری به آن عمل نکرد. از صنعت بپرسید که چگونه می توانیم برای [بازگشایی ایمن] کار کنیم. و بعد از آن ما برای همیشه در حال بازی کردن هستیم.”

محدودیت‌های اجتماعی کاهش یافته است و به بازیکنان اجازه می‌دهد دسته‌جمعی برگردند، اما درد بیشتری می‌تواند در افق باشد بدون اینکه معنی‌دار باشد. پشتیبانی. هفته گذشته، بدترین ترس‌های نیکولز و اعضایش به وجود آمد، زیرا نگرانی‌ها در مورد نوع Omicron Covid-19 باعث هجوم لغوهای جشن کریسمس. او می گوید: «ما ۱۰ درصد از صنعت را در طول کووید از دست داده ایم. “من فکر می کنم شما می توانید شکست های تجاری را دوباره به همان اندازه بزرگ ببینید.”

هشدار او نه به Omicron بلکه به دلیل نگرانی هایی مانند ۱۰.۵ میلیارد پوند بدهی ایجاد شده است. توسط مکان‌هایی در طول همه‌گیری، از جمله ۲ میلیارد پوند قرض اجاره ای که صاحبخانه ها برای همیشه آن را به تعویق نمی اندازند. در همین حال، با افزایش قبوض آب و برق و هزینه های بالاتر برای غذا و نوشیدنی، هزینه ها در حال افزایش است.

در پایان ماه مارس، زمانی که تخفیف ۶۶ درصدی در نرخ های تجاری ایجاد می شود، بحران بالا می رود. به پایان می رسد و مالیات بر ارزش افزوده مهمان نوازی از ۱۲.۵ درصد به ۲۰ درصد باز می گردد. نیکولز می‌گوید: «ما باید قیمت‌ها را افزایش دهیم، اما اگر همزمان افزایش مالیات را اعمال کنید، بسیاری از این مشاغل را نابود خواهید کرد. “بسیاری در حال اجرا هستند.”

او صدراعظم، ریشی سوناک، را تحت فشار قرار خواهد داد تا هر دو اقدام را در بودجه بهاری خود، که هفته‌ها قبل از یکی از چهار سال پیش می‌آید، تمدید کند. “روزهای ربع” – نقطه ای که در آن اجاره ها سررسید می شود و مشاغلی که نمی توانند آنها را پرداخت کنند اغلب به دیوار می روند.

“آنها [دولت] این فرصت را دارند که یک مبلغی را در نظر بگیرند. بخش بزرگ‌تری از این بخش در آن دسته کسب‌وکار آسیب‌پذیر و شکست‌خورده قرار می‌گیرند، یا این فرصت را دارند که بهبود را تسریع کنند و اقتصاد را به حرکت درآورند.” کووید-۱۹ برای مدت طولانی تر از بیشتر. او در ژانویه سال گذشته در حال برگزاری جلسات صنعتی در مورد آن بود، زیرا اعضایش شروع به گزارش دادن وضعیت بد در پست‌های خارج از کشور خود کردند.

او همچنین یکی از اولین افرادی بود که در آن شرکت کرد. انگلیس در ماه مارس به این بیماری مبتلا شود. او مانند بسیاری از مبتلایان، حس چشایی و بویایی خود را از دست داد. اما این باعث ایجاد علامت بسیار غیرمعمول تری شد.

نیکولز دارای synaesthesia است، یک ویژگی عصبی نادر است که باعث می شود حواس فرد با هم همپوشانی داشته باشد، به این معنی که او می تواند کلمات را بچشد و ببوید. او می گوید: «کلمه فیس بوک برای من طعمی شبیه بوی پودر بچه می دهد. با این حال، از زمانی که کووید را گرفت، بی حسی او کاملاً ناپدید شد.

نشان روی در یک میخانه در ساری در ماه مه سال گذشته. عکس: مورین مک‌لین/REX/Shutterstock

ارتباط او با این حال، ریشه های او در شمال شرقی انگلستان چیزی است که او از دست نداده است لهجه دورهمی خود را حفظ کرده است. او در آنجا بزرگ شد، فرزند معلمان، و قبل از خواندن زبان انگلیسی در کمبریج در دانشگاه جامع محلی تحصیل کرد – اولین کسی در خانواده اش که به دانشگاه رفت.

او. در اولین کار خود با شرکت مهمان‌نوازی Whitbread، تجربه‌ای از صنعتی که اکنون نمایندگی می‌کند، به‌عنوان دانشجویی می‌کشد و در رستوران‌های زنجیره‌ای TGI Fridays سرو می‌کند.

این لابی گر ۵۱ ساله در سیاست نیز مسلط است. او در ابتدای کار خود برای سیاستمداران محافظه‌کار در مجلس عوام و پارلمان اروپا کار می‌کرد، جایی که او ادعا می‌کند که «کوکتل میگو را از دست بوروکرات‌های بروکسل که نگران افزودنی‌های غذایی بودند، نجات داده است».

در پاسخ به این سوال که آیا حزب محافظه کار همچنان “حزب تجاری” باقی می ماند، او به اصطلاح “کوکتل میگو” را به یاد می آورد. توهین آمیز» در دهه ۱۹۹۰، زمانی که حزب کارگر به دنبال جذب افراد برجسته صنعت از طریق جلسات تهیه غذا بود.

H همانطور که حزب بوریس جانسون اکنون آن ردای خود را از دست داده است، از طریق اظهار نظر بدنام “کار لعنتی” او در مورد برگزیت و اخیراً، عملکرد سرگردان در سخنرانی سالانه CBI؟ نیکولز فقط می‌گوید: “من فکر می‌کنم گاهی اوقات، احزاب سیاسی تجارت را امری بدیهی می‌دانند.”

حداقل اکنون او احساس می‌کند که مهمان‌نوازی دیگر به عنوان یکی از کانون‌های مهم شناخته نمی‌شود. انتقال کووید-۱۹ و دولت پیام او را در مورد تأثیر کاهنده اقداماتی مانند تهویه و بهداشت در ایمن نگه داشتن مشتریان درک کرده است.

“این واقعا خوب است که از سیاستمداران حمایت کنیم. زیرا این همان چیزی است که برای حفظ اعتماد مصرف کننده به آن نیاز دارید.”

او یاد گرفته است که از محکومیت آنهایی که تلاش برای باز نگه داشتن مکان ها را به عنوان بی توجهی به خطر می دانند، ترس نداشته باشد. کووید. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که به آنچه صنعت نیاز دارد و می‌خواهد صادق و معتبر بمانم و فقط روی آن تمرکز کنم. من یک اپیدمیولوژیست نیستم.”


CV

سن ۵۱

خانوادههمسر کارمند دولتی و دو دختر ۱۹ و ۱۶ ساله.

تحصیلات مدرسه جامع قبل از خواندن زبان انگلیسی در کمبریج، سپس مدرک کارشناسی ارشد حقوق رقابت و MBA، هر دو در حین کار.

پرداخت“ما انتفاعی نیستیم، بنابراین اگر مشکلی ندارد، به صورت عمومی به آنجا نخواهم رفت.”

آخرین تعطیلات دسامبر ۲۰۲۰ در دایره قطب شمال، شکار شفق شمالی و انجام سافاری هاسکی.

بهترین توصیه ای که به شما داده شده است «در حالی که بالا می‌روید بلند شوید». این کاری است که من سعی کرده ام در طول این مدت انجام دهم، به ویژه اینکه یک زن در چندین صنعت تحت سلطه مرد هستم. این از طرف یکی از اولین رئیس‌های من در ویت‌برد بود که همیشه بر اهمیت کمک و حمایت کردن برای همه تأکید می‌کرد.

بزرگ‌ترین اشتباه شغلی “ من بیش از حد رفتار حرفه ای خود را حفظ کردم و در اولین شغل مدیر اجرایی خود با شخص دیگری شکست خوردم، زیرا مردم من واقعی را نمی شناختند.”

Word she بیش از حد از «فکر نمی‌کنم یکی داشته باشم، اما احتمالاً چیزی شبیه «هم‌افزایی» یا «پرشور» است.»

او چگونه آرام می‌شود > خواندن – “حداقل دو کتاب در هفته”. او خود را به چالش کشید تا قبل از پایان قرنطینه، تمام ۲۰ کتاب هدیه کریسمس خود را بخواند. “نیازی به گفتن نیست، مجبور شدم بیشتر بخرم.”


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *