Aدر این صورت فصل مهمانی آغاز می شود. وقتی میهمانی می‌گذارم، می‌خواهم بیشتر غذایم آماده و آماده باشد: بالاخره هیچ‌کس نمی‌آید تا میزبان را تماشا کند که تمام شب برده آشپزخانه است. در عین حال، من همچنین دوست دارم یک یا دو چیز داشته باشم که نیاز به کمی توجه لحظه آخری داشته باشد – از تئاتر و انرژی آن لذت می برم – بنابراین پیشنهادات غذایی مهمانی امروز این تعادل را منعکس می کند: چیزی خوشمزه که می توان آن را در روز درست کرد. پیش، چیزی شیرین که می‌توان آن را از هفته‌ها قبل درست کرد و چیزی را که می‌توان آنجا پخت و در لحظه خورد. به سلامتی!

اردک گلدانی با کره بهارات

این برداشتی از ریلت است، گوشت کلاسیک فرانسوی که در چربی خود نگهداری می شود. در این نسخه سبک تر (اگرچه به سختی می توانید سنگین تر شوید)، اردک را قبل از اینکه با کره ادویه دار بسته شود در شراب سفید پخته می شود. این را می توان تا سه روز قبل تهیه کرد، اما مطمئن شوید که قبل از سرو آن را به دمای اتاق برگردانید.

آماده سازی ۱۵ دقیقه
پخت ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه
سرد ۱ ساعت + سرو ۶

۲ پای اردک (حدود ۴۴۰ گرم)
½ قاشق چایخوری فلفل سیاه کامل۱½ قاشق چایخوری دانه گشنیز
، برشته شده
۲ برگ بو تازه
۲۰۰ میلی لیتر شراب سفید خشک
۲ موسیر
، پوست کنده و از طول نصف شده (۱۰۰ گرم)
نمک دریای پولکی
۱۰ گرم پیازچه
، ریز خرد شده
۶۰ گرم کره بدون نمک
۲½ قاشق چایخوری بهارات
۵۰ گرم خربزه

فر را با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد (پنکه ۱۳۰ درجه سانتیگراد)/۳۰۰ فارنهایت/گاز ۲ گرم کنید. پوست اردک را چند بار با چنگال سوراخ کنید سپس پوست پاها را به سمت بالا در یک ظرف پخت ۲۰ در ۱۵ سانتی متری قرار دهید. روی دانه های فلفل، یک قاشق چای خوری دانه گشنیز، برگ بو، شراب سفید، موسیر و یک قاشق چای خوری نمک پولکی بریزید و روی سینی را با فویل بپوشانید و به مدت دو ساعت و نیم تفت دهید تا گوشت بسیار نرم و تقریباً نرم شود. افتادن از استخوان آن را بردارید، فویل را بردارید و کنار بگذارید تا اردک به اندازه کافی خنک شود تا بتوان آن را در دست گرفت.

پاهای اردک را بلند کرده و به یک کاسه بزرگ منتقل کنید. یک الک را روی یک کاسه کوچک قرار دهید و در آب برشته بریزید. موسیرها را انتخاب کنید و آن ها را کنار بگذارید، سپس همه مواد جامد دیگر را دور بریزید.

با دست یا چند چنگال، گوشت اردک را از استخوان جدا کنید. پوست و استخوان را دور بریزید. ۱۰۰ میلی لیتر از آب تفت داده شده را در کاسه گوشت اردک بریزید. موسیر کباب رزرو شده را ریز خرد کنید، آنها را به کاسه اردک اضافه کنید، سپس همه چیز را مخلوط کنید تا همه چیز خرد شود و ریز خرد شود. پیازچه ها را هم بزنید، سپس بین دو رامکین به عرض ۱۰ سانتی متر در ارتفاع ۴ و نیم سانتی متر (یا دو کاسه کوچک) تقسیم کنید، با استفاده از پشت قاشق مخلوط را تا حد ممکن فشرده کنید.

کره را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت متوسط ​​آب کنید و بعد از اینکه حباب زد، بهارات و یک چهارم قاشق چایخوری نمک پرک را اضافه کنید. حرارت را بردارید، کف را از روی آن جدا کنید، سپس مخلوط کره را به طور مساوی بین دو رامکین تقسیم کنید تا کاملاً مخلوط اردک را بپوشاند. نصف قاشق چای‌خوری باقی‌مانده تخم گشنیز را در هاون له کنید و این و مقدار کمی نمک پوسته‌دار روی کره بپاشید. حداقل یک ساعت در یخچال قرار دهید، تا زمانی که کره بسته شود و اردک بسته شود (یا یک شب، اگر می خواهید جلوتر بروید).

حدود نیم ساعت قبل از اینکه بخواهید سرو کنید، رامکین ها را از یخچال خارج کنید تا کره نرم شود و قابل پخش شدن باشد. با نان سوخاری یا کراکر و کورنیشون سرو کنید.

سیب زمینی های جدید له شده ترد با نمک ادویه دار و خامه پیازچه

Yotam Ottolenghi’s newspitionfracedatoma.
>=”dcr-d73nb7″>سیب‌زمینی‌های جدید ترد یوتم اوتولنگی با نمک ادویه‌ای و خامه پیاز بهار.

سیب‌زمینی‌ها را می‌توان از قبل آب پز کرد. زمان و نمک تند را می‌توان از روز قبل درست کرد، اما وقتی نوبت به سرو و خوردن اینها می‌رسد، بهتر است تا حد امکان تازه از تابه تهیه شود.

Prep 15 دقیقه
پخت ۴۰ دقیقه
سروها ۶

۷۵۰ گرم سیب زمینی جدید بچه
۲ قاشق غذاخوری نمک خوراکی
۱ لیتر روغن آفتابگردان
۵ بهار پیاز
، ورقه‌ای نازک (۴۰ گرم)
۱۵۰ گرم کرم فریش
۱ قاشق چایخوری آب لیمو

برای ادویه‌ها نمک
۲ قاشق غذاخوری دانه گشنیز، برشته شده
۱ قاشق چایخوری کلپ یا نوری فلکس
۱ و نیم قاشق چایخوری فلفل حلب
۱ و نیم قاشق چایخوری پاپریکا
۱ قاشق چایخوری نمک دریا

در یک تابه متوسط، یک و نیم لیتر آب را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. سیب زمینی ها و نمک خوراکی را اضافه کنید و ۲۰ دقیقه بجوشانید تا چاقو به راحتی از بین سیب زمینی ها بگذرد. آبکش کنید، سپس کنار بگذارید تا سیب زمینی ها به اندازه کافی خنک شوند.

در حالی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، نمک ادویه دار را درست کنید. دانه‌های گشنیز را در هاون خرد کنید، سپس فلفل‌های کلپ، فلفل حلب، پاپریکا و نمک دریایی را اضافه کنید و دو یا سه بار دیگر آسیاب کنید تا همه چیز خوب مخلوط شود.

پیازهای بهار را با کرم فریچه، یک قاشق چایخوری آب لیمو و یک هشتم قاشق چایخوری نمک در یک کاسه کوچک بریزید، مخلوط کنید تا مخلوط شوند، سپس کنار بگذارید.

هنگامی که سیب زمینی ها به اندازه کافی خنک شدند، آنها را بین دستان خود (یا روی یک سطح کار صاف) فشار دهید تا پوست آن شکسته و گوشت سفید بیرون بیاید. هر چقدر که دوست دارید بی رحم باشید: تمام آن لبه های زبر هنگام سرخ شدن خیلی خوب ترد می شوند.

روغن آفتابگردان را در یک تابه متوسط ​​تفت داده شده روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. پس از داغ شدن، یک سوم سیب زمینی ها را به مدت پنج تا شش دقیقه سرخ کنید، گاهی اوقات آن را برگردانید تا کاملاً طلایی و ترد شود. با قاشق سوراخ دار بردارید و روی حوله آشپزخانه آبکش کنید و تا زمانی که هنوز داغ هستند مقداری نمک ادویه دار بپاشید. این کار را با بقیه سیب زمینی ها تکرار کنید.

سیب زمینی ها را در یک بشقاب بریزید و به همراه خامه پیازچه برای غوطه ور شدن به صورت گرم سرو کنید.

کیپفرل وانیلی فندقی با نوک کاکائو

۲-0x)
>=”dcr-d73nb7″>کیپفرل وانیلی فندقی جشن Yotam Ottolenghi با نوک کاکائو.

نوک نارگیل و کاکائو به هیچ وجه سنتی نیست، اما از نظر طعم و بافت، چیزهای زیادی را برای مهمانی به ارمغان می آورند. پس از شکل گیری کنده ها، می توان آن ها را تا یک ماه منجمد کرد (قبل از برش دادن، شکل دادن و پختن کاملاً یخ زدایی کنید). پس از پخت، کیپفرل تا دو هفته در یک ظرف دربسته نگه می‌دارد، که برای هدیه دادن و همچنین برای مهمانی عالی است.

آمادگی ۱۰ دقیقهسرد کردن ۳۰ دقیقه
آشپزی ۵۰ دقیقه
در حدود ۴۸

p class=”dcr-1qcirl4″>۲۰۰ گرم آرد ساده
۱۰۰ گرم فندق بلانچ شده بو داده
، ریز آسیاب شده
۳۰ گرم نارگیل خشک شده
۲۰ گرم نوک کاکائو
>، تقریباً در هاون خرد شده
۱۵۰ گرم
کره بدون نمک در دمای اتاق
۵۰ گرم شکر ریخته شده
۳۰ گرم شکر پودری
½ قاشق چایخوری نمک
۱½ قاشق چایخوری رب لوبیا وانیلی
۱ زرده تخم مرغ
۱۰۰ گرم پودر قند، برای گردگیری

همه چیز شکر پودری را در یک همزن آزاد قرار دهید و آن را در محل خود قرار دهید، و فقط تا زمانی که همه چیز شروع به تشکیل خمیر کند، اما کاملاً به هم نرسد، مخلوط کنید. روی یک سطح کار تمیز قرار دهید و فقط یک یا دو بار به آرامی ورز دهید تا خمیر به هم برسد. به چهار قسمت تقسیم کنید، هر تکه را در قالبی به طول تقریبی ۲۲ سانتی‌متر در عرض ۲½ سانتی‌متر بغلتانید، سپس در کاغذ روغنی بپیچید و به مدت نیم ساعت خنک کنید.

فر را گرم کنید تا گرم شود. ۱۷۰ درجه سانتیگراد (پنکه ۱۵۰ درجه سانتیگراد) / ۳۲۵ درجه فارنهایت / گاز ۳ و دو ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. هر کنده را به ۱۲ برش مساوی برش دهید، سپس هر کدام را به شکل سوسیس کوچکی در آورید که وسط آن کمی چاق تر است و انتهای آن مخروطی است. دو انتها را با احتیاط به سمت هم خم کنید تا به شکل هلالی در بیایند (اگر ترک خوردند، دوباره به آرامی آن ها را به هم فشار دهید)، سپس روی سینی ها بچینید (باید بتوانید ۲۰-۲۴ عدد در هر سینی بچسبانید). ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزید، سینی ها را یک بار تا نیمه بچرخانید تا طلایی شوند.

پشت را بردارید، بگذارید به مدت پنج دقیقه خنک شود، سپس پودر شکر را داخل آن بریزید تا پوشش داده شود. مهم است که وقتی این کار را انجام می‌دهید، کوکی‌ها هنوز گرم باشند، در غیر این صورت، پوشش کافی ضخیم از شکر دریافت نمی‌کنند (به عبارت دیگر، اگر پوشش نازک‌تری از شکر را ترجیح می‌دهید، صبر کنید تا کیپفرل‌ها کاملاً خنک شوند و سپس آنها را لایروبی کنید). بگذارید خنک شود، سپس لایروبی را تکرار کنید.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *