اپراتورهای تور در تلاش هستند تا تعطیلات اسکی سوئیس را پس از پیوستن این کشور به آن ترتیب دهند اسپانیا در تشدید محدودیت های سفر در بحبوحه افزایش نگرانی در مورد گسترش نوع جدید Omicron Covid.

از شنبه شب، سوئیس ۱۰ روز قرنطینه را برای همه تازه واردان اجباری کرد، که در واقع تعطیلات اسکی در کوه های آلپ سوئیس را تا اطلاع ثانوی ویران می کند. شرکت‌های مسافرتی همچنین در حال مبارزه با ممنوعیت اسپانیا برای ورود بدون واکسینه هستند که از چهارشنبه ۱ دسامبر بر مسافران انگلیسی تأثیر می‌گذارد.

همچنین انتظار می‌رفت اسرائیل ممنوعیت بازدیدکنندگان خارجی را به مدت دو هفته اعلام کند که می‌تواند از روز دوشنبه اجرایی شود.

اقدامات بین‌المللی برای محدود کردن گسترش نوع جدید کووید همانطور که اپراتورهای تور هشدار دادند که یک رژیم آزمایشی جدید برای ورود به بریتانیا که انتظار می رود در اوایل این هفته اجرایی شود “یک ضربه بزرگ برای مشاغل مسافرتی” بود.

بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد. همه افرادی که به بریتانیا می‌آیند «باید یک روز دو روز آزمایش PCR انجام دهند و تا زمانی که نتیجه منفی دریافت کنند خود ایزوله شوند». برای یک خانواده چهارنفره که خواهان انجام آزمایش برگشت سریع هستند تا بتوانند ظرف یک روز قرنطینه را ترک کنند، این می تواند هزینه تعطیلات آنها را حدود ۴۰۰ پوند افزایش دهد. این اقدامات ظرف سه هفته بازنگری خواهد شد.

توماس کوک، بزرگترین اپراتور تور بریتانیا، گفت: در نشانه ای از اینکه مردم در حال تجدید نظر در برنامه های سفر با توجه به ظهور Omicron هستند. فروش تعطیلات در روز شنبه با وجود تخفیف در فروش جمعه سیاه در همان سطح هفته های گذشته بود. پس از اعلام جانسون در شامگاه شنبه، انتظار کاهش اعتماد مصرف کننده وجود دارد. روز یکشنبه در حال تماس با مشتریانی بود که تعطیلات اسکی در سوئیس را رزرو کرده بودند تا برای کشوری دیگر سازماندهی کنند یا تعطیلات را به سال آینده منتقل کنند.

زمان محدودیت های جدید بریتانیا برای آن بد است. صنعت سفر به عنوان هفته های آینده تا روز پرداخت در ژانویه، دوره کلیدی برای فروش تعطیلات برای سال آینده در نظر گرفته می شود، و اپراتورها نگران هستند که عدم اطمینان در مورد تأثیر ویروس جدید باعث افت رزرو شود. قوانین سخت‌تر تعیین‌شده توسط اسپانیا، یک بازار کلیدی، تنها به مشکلات اضافه می‌کند.

TUI، که تعطیلات اسکی را تحت نام تجاری کریستال اسکی اداره می‌کند، گفت: «هر مشتری که مایل به سفر نیستید و قرار است تا ۱۳ دسامبر سفر کنید، می‌توانید با استفاده از سیاست تغییرات رایگان کریستال اسکی تعطیلات خود را بدون هزینه تعطیلات تغییر دهید. ما به نظارت بر محدودیت‌ها ادامه خواهیم داد و اگر قرنطینه همچنان برای همه ورودی‌های بریتانیا اجرا شود، تعطیلات را لغو می‌کنیم و مشتریان ظرف ۱۴ روز بازپرداخت کامل دریافت خواهند کرد.»

موارد سوئیسی

EasyJet، که در تمام داده های اروپا، گفت مشتریانش “می توانند تا دو ساعت قبل از حرکت پروازهای خود را بدون هزینه تغییر تغییر دهند.” EasyJet همچنین به ارائه سیاست بازپرداخت پیشرو در بازار برای کسانی که تحت تأثیر ممنوعیت سفر در سراسر اروپا قرار گرفته‌اند، ادامه می‌دهد، به این معنی که آنها می‌توانند بازپرداخت، کوپن یا انتقال رایگان را به تاریخ بعدی دریافت کنند، حتی اگر پروازهایشان همچنان فعال باشد.

این شرکت اعلام کرد که برنامه پروازی آن به طور عادی انجام می شود، اما این شرکت هواپیمایی “به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهد داد.”

سخنگوی ابتا گفت: «این تغییرات هزینه ای را به تعطیلات مردم اضافه می کند که بدون شک بر تقاضای مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و بهبود صنعت را متوقف می کند، بنابراین بسیار مهم است که این تصمیم تحت بررسی دقیق قرار گیرد و اگر مشخص شود خطری وجود ندارد، محدودیت ها به سرعت برداشته شوند. برنامه واکسیناسیون انگلستان دولت همچنین اکنون باید ارائه حمایت مناسب برای مشاغل مسافرتی را در نظر بگیرد، که در طول همه‌گیری یکی از سخت‌ترین آسیب‌ها بوده‌اند.”

اسپانیا روز شنبه اعلام کرد که افرادی که از بریتانیا می‌آیند این کار را انجام خواهند داد. نیاز به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون، در واقع پایان دادن به معافیت از محدودیت های سفر اتحادیه اروپا. شواهدی مبنی بر منفی بودن نتیجه آزمایش و/یا اثبات اینکه افرادی که وارد شده اند کووید داشته اند دیگر کافی نخواهد بود.

اعلامیه رسمی ظاهراً نشان می دهد که ممکن است معافیتی برای فرزندان. بیان می‌کند که خط‌مشی جدید «افرادی که دارای گواهی واکسیناسیون به رسمیت شناخته شده توسط وزارت بهداشت هستند، و همچنین همراهان خردسالی که وزارت بهداشت آثار [تصمیم] را به آنها تعمیم می‌دهد» را پوشش می‌دهد.

در همین حال، خبر خوبی برای بسیاری از خانواده‌های ایرلندی که در بریتانیای کبیر زندگی می‌کنند وجود داشت که قصد داشتند برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به ایرلند بازگردند، زمانی که سفارت بریتانیا در دوبلین تأیید کرد که آزمایش‌های PCR و قرنطینه برای این افراد لازم نیست. افرادی که از ایرلند، ایرلند شمالی، جزیره من یا جزایر کانال وارد بریتانیای کبیر می شوند.

اگر در ۱۰ روز گذشته خارج از منطقه بوده باشند، معافیت مسافران از منطقه سفر مشترک اعمال نخواهد شد.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *