Tهی می گویند جنگ جهنم است، نه، و همچنین جهنم دیگران هستند. بنابراین شاید همه ما باید شاهد وقوع هرج و مرج بودیم، زمانی که Electronic Arts با افتخار اعلام کرد که مسابقات ۱۲۸ بازیکن در حال آمدن به Battlefield است. ما باید از تلاش برای سوار شدن به لوله در ساعت شلوغی یاد می گرفتیم که ۱۲۸ نفر که همه به طور همزمان برای تکمیل یک هدف با هم رقابت می کنند چه احساسی دارد، و این اغلب خوشایند نیست. Battlefield 2042 مشکلات زیادی دارد، اما پتانسیل زیادی دارد. مواد لازم برای بازی‌های جنگی الهام‌بخش اینجاست، اما همیشه با هم ترکیب نمی‌شوند – حداقل هنوز نه.

مهم‌ترین ویژگی این سری تیراندازی محترم و تماشا زنده و زنده است. سال ۲۰۴۲ تحت شرایط آب و هوایی شدیدی است که آینده نزدیک ما را ویران می‌کند، باعث انحلال اکثر دولت‌های ملی می‌شود و جنگی را آغاز می‌کند که توسط «نه‌پات‌ها» بی‌وطن آغاز می‌شود که چه منابعی روی زمین باقی مانده است. دویدن با سر به یک گردباد با ۶۳ بازیکن دیگر در حالی که ۶۴ بازیکن دیگر در سمت دیگر گرداب آن در انتظار شما هستند، در اولین بار احساس حیرت را در شما ایجاد می کند. اما به خوبی از Conquest (نقاط کنترل ضبط) یا Breakthrough (نقاط کنترل ضبط، اما این بار به ترتیب) استفاده نمی کند.

در سروری پر از ظرفیت، هرج و مرج بسیار زیادی وجود دارد که نمی توان یک داستان شخصی رضایت بخش را ایجاد کرد. این مشکل همیشه برای بت‌فیلد بوده است، زیرا جمعیت بازیکنان آن افزایش یافته است: چگونه احساس می‌کنم که در یک درگیری گسترده تغییر ایجاد می‌کنم؟ این مقیاس فقط برای کاهش موفقیت‌های فردی به کار می‌رود، نه اینکه به افزایش احتمال مرگ تصادفی به دست حریفان نادیده از راه دور کمک می‌کند.

از زمانی که بازی Battlefield 2042 هفته گذشته منتشر شد، بازیکنان از نت‌کد متزلزل، باگ‌های بیش از حد به جزییات و کمبود ویژگی‌های بازی‌های قبلی شکایت کرده‌اند. من گمان می کنم، مانند بسیاری دیگر از بازی های متزلزل با بودجه کلان در گذشته اخیر، در نهایت به چیزی پایدارتر و با ویژگی های غنی تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، دیدن سربازانی که بی‌وقفه در حال مرگ هستند، مانند برخی از اینستالیشن‌های هنری تعاملی ضد جنگ، یا وسایل نقلیه‌ای که به نظر می‌رسد از فیزیک قمری پیروی می‌کنند، یا اسپری گلوله چنان وحشیانه که ممکن است آئروسل را به سمت دشمن خود بتابانید، غیرعادی نیست. در عوض.

این بار هیچ کمپین تک نفره ای وجود ندارد، بنابراین به حالت جدید Hazard Zone می رود تا تسکین نور را از شکستگی های در مقیاس بزرگ فراهم کند. در اینجا، یک تیم متشکل از حداکثر چهار بازیکن، درایوهای داده را از غلاف‌های ماهواره‌ای که در اطراف نقشه قرار گرفته‌اند را شکار می‌کنند و سپس آن‌ها را استخراج می‌کنند و امواج سربازان هوش مصنوعی وحشی نگران‌کننده را دفع می‌کنند. به جای شکار گنج، حلقه سودآور کسب امتیاز و خرج کردن آنها برای خرید کیت بهتر برای تلاش بعدی شما بسیار جذاب است. این پشتکار به تیم شما دلیلی برای تخصص می دهد و از پرورش کارایی تعاونی لذت می برد. این ناامیدی های گسترده تر را جبران نمی کند، اما انحراف ارزشمندی است.

>=”dcr-1f2y4fi”>کلیدهای پادشاهی … میدان نبرد ۲۰۴۲. عکس: هنرهای الکترونیک

در اطراف ابرهای طوفانی سال ۲۰۴۲ یک پوشش نقره ای وجود دارد. . ربات‌ها برای ایجاد شماره سرور ثبت‌نام شده‌اند و در نسخه‌های انفرادی و کوآپ نبردهای چند نفره بازی در دسترس هستند. اگر با ربات‌ها بازی می‌کنید، بازی همه کلیدهای پادشاهی را به ما می‌دهد. من آنقدر مغرور نیستم که اعتراف کنم که هرگز، هرگز، حتی اگر پنج سال آینده عمرم را وقف آن کرده باشم، در یک دور میدان جنگ علیه انسان‌های دیگر، ۹۲ قتل توسط تک‌تیرانداز دریافت نمی‌کنم. اما در برابر ربات‌های آسان ۲۰۴۲، می‌توانم و دارم. من یک پادشاه جنگجو هستم. اهداف در یک فشار هماهنگ فرو می ریزند و تحت کنترل من قرار می گیرند. من با هواپیماهای جنگنده پرواز می کنم، از خلبانی وحشتناکم خجالت نمی کشم، و تا حد زیادی باگ ها را نادیده می گیرم زیرا نسبت K:D من بر اساس کتاب مقدس است. این همان چیزی است که در بتلفیلد فوق‌العاده به نظر می‌رسد، و دایس هم به شما اجازه می‌دهد آن را با شرایط خودتان احساس کنید و هم (اگر از ربات‌های سخت‌تر استفاده می‌کنید) به شما آموزش می‌دهد که حداقل به بخشی از این حس موفقیت آنلاین دست یابید.

امید بیشتری در اینجا به شکل حالت پورتال وجود دارد. نه تنها مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا حالت های بازی خود را بسازید، بلکه نقشه ها، سلاح ها و وسایل نقلیه Battlefield 1942، Battlefield 3 و Bad Company 2 را نیز به جامعه می دهد. که محتوای کلاسیک هنوز در معرض مسائل فنی است، این یک افزوده سخاوتمندانه است.

امیدوارم این است که به این راه‌اندازی نگاهی بیاندازیم و بخندیم، و به یاد داشته باشیم که یک کار عالی است. بازی با چنین گیره‌ای شروع شد. در حال حاضر، بهترین سرگرمی در برنامه های جانبی یافت می شود. در مرحله اصلی مسابقات پر هرج و مرج ۱۲۸ نفره خود، دست و پا می زند.

  • Battlefield 2042 اکنون منتشر شده است. ۴۹.۹۹ پوند.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *