Wوقتی شنیدم Animal Crossing به روز رسانی در راه بود، من به همان اندازه که هیجان زده بودم عصبانی بودم. من می خواستم به جزیره خود برگردم، مطمئنا. بوسیدن بهشت ​​کوچکی بود که من ساعت به ساعت در اعماق قرنطینه‌های سال گذشته با زحمت آن را تنظیم کرده بودم – اما از ژانویه از آن اجتناب می‌کردم.

برای در ۱۱ ماه گذشته اجازه داده‌ام این مکان به مرحله‌ی اول برسد، رویدادهای درون‌بازی و آیتم‌های نسخه محدود را از دست داده‌ام و مهم‌تر از همه، نادیده گرفتن روستاییان ساکن Kissing. دام، اولین موجود روی زمین، گوسفندی که ورزش را دوست دارد – چطور بود؟ در مورد اسپرینکلز، یک پنگوئن آبی که می‌خواهد یک ستاره پاپ شود، چطور؟ من بازگشتم به جامعه واقعی را بسیار آهسته پیش می‌برم و به تجربه می‌دانم که وقتی برای مدت طولانی تنها می‌مانند، روستاییان Animal Crossing بدنام می‌شوند که احساس گناه می‌کنند.

به روز رسانی وارد می شود. من آن را دانلود می‌کنم و برای بدترین حالت خودم را فولاد می‌کنم.

Animal Crossing: New Horizons screenshotهمه کشف … Animal Crossing: New Horizons اسکرین شات. عکس: Nintendo

“شما به نوعی ناپدید شدید.” اسپرینکلز از دیدن من خوشحال است و از اینکه یکباره رفته ام عصبانی است. گلوریا، اردکی با مدل موی باب شروع می‌کند: «خب حدس می‌زنم بالاخره عقلم را از دست داده‌ام. می توانم قسم بخورم که سارا را در مقابلم می بینم. خیلی سرد. من به سختی قادر به تحمل آن هستم. خانه من پر از سوسک است. جزیره من پر از علف های هرز است. حیوانات من خشمگین، بیگانه یا هر دو هستند. اما من کاری برای انجام دادن دارم، بنابراین گرد و غبار خود را پاک می کنم، کدو تنبل و هلو را به روستاییانم به عنوان خوراکی پیشنهاد می کنم و به این کار مشغول می شوم که کاملاً خودم را به Animal Crossing New Horizons 2.0: Escape from Nook Island بیاندازم.

به‌روزرسانی رایگان چیزهای زیادی برای کشف دارد. این موزه اکنون یک کافی شاپ به نام The Roost دارد که توسط بروستر ابتدا رواقی کار می کند – که هر چه قهوه های کوچک بیشتری با او بنوشید به شما علاقه مند می شود. می‌توانید روستاییان دیگر را به قهوه دعوت کنید – حتی شخصیت‌هایی از بازی‌های Animal Crossing در گذشته. اگر کارت Amiibo او را داشته باشید، Resetti – خال خشمگینی که اگر کنسول خود را بدون ذخیره کردن در GameCube خاموش کنید، نام شما را صدا می‌زند – می‌نشیند و یک اسپرسو می‌نوشد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است. لذت‌بخش است.

از دوستان قدیمی صحبت می‌کنیم، یکی از محبوب‌ترین افراد من، Kapp’n، اکنون تورهای قایق را به جزایر دور ارائه می‌دهد. نه تنها می‌توانید این فضاهای جدید را کاوش کنید، بلکه با یک قایق موتوری توسط Kapp’n به آنجا برده می‌شوید، که هر بار یک آهنگ کوچک برای شما می‌خواند. سفرهای فراساحلی یک جزء حیاتی جدید از به‌روزرسانی را ارائه می‌دهند: استخراج طلسم‌های کوچک چروکیده به نام ژیروید. به طور شگفت انگیزی، بیش از ۹۰۰۰ آیتم جدید در بازی وجود دارد که ژیرویدها تنها چند صد مورد از آنها را تشکیل می دهند.

>=”dcr-1f2y4fi”>رشد بسیار زیاد… عبور از حیوانات: افق های جدید. عکس: نینتندو

جزیره هارو، که قبلا فقط یک استودیوی عکس بود، در حال حاضر همچنین یک بازار بوتیک کوچک است که بازرگانان بازدیدکننده در آن به طور دائم فروشگاه راه اندازی کرده اند. یک جزء کشاورزی و پخت و پز نیز وجود دارد، به این معنی که باید دریاچه داخلی عظیم خود را پر کنم، که به طور متفکرانه با اسکلت های دایناسور تزئین شده است، تا آن را به یک تکه نیشکر تبدیل کنم.

جدید Horizons با این محتوای جدید عملاً کاری را که می توانید هر روز انجام دهید سه برابر کرده است. هر روز صبح، می توانید با روستاییان خود حرکات کششی ملایمی را در میدان انجام دهید، ناپدید شدن شرم آور ۱۰ ماهه شما فراموش می شود.

همه اینها قبل از اینکه حتی به خارج از ساحل برویم، دور از دریا به توماس نوک نگاه کنید و به شبه‌جزیره‌ای نزدیک که شروع توسعه پولی را نشان می‌دهد، (۲۲.۴۹ پوند، یا رایگان اگر برای Switch Online Expansion Pass ثبت‌نام کرده باشید). Happy Home Paradise یک بازی کاملا متفاوت است. فرض این است که، علاوه بر اینکه نماینده ساکن جزیره خود هستید، در یک استارتاپ طراحی داخلی کوچک و چیپ کار در خارج از کشور مشغول به کار شده اید. پرسنل آن یک گاو دریایی به نام واردل، یک میمون لانگور خاکستری به نام نیکو و یک سمور صورتی به نام لوتی، رئیس شما است. شما با هم خانه‌های تعطیلات را برای گردشگران می‌سازید و طراحی می‌کنید – بسیاری از گردشگران، که هر یک از آنها مجموعه‌ای از ایده‌های خاص در مورد نوع خانه تعطیلات مورد نظر خود دارند.

پتری، یکی. از روستاییان جدید، از من خواست که برایش یک چایخانه درست کنم. او علم را دوست دارد و یک کت آزمایشگاهی کوچک می پوشد، بنابراین مطمئن شدم که در هر صندلی چکه های IV وجود دارد. دیردره تکه‌ای از پاییز می‌خواهد، بنابراین من کاغذدیواری‌هایی که شبیه جنگل‌ها و انبوهی از برگ‌های شعله‌ور در همه جا است نصب کردم. هر دو آنقدر از خانه های تعطیلات خود راضی هستند که کف می زنند و تشویق می کنند. روند ساخت خانه‌های عروسکی دقیق برای روستاییان این پتانسیل را دارد که عمیقاً آرام‌بخش، از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر … یا آشفته باشد. گاهی اوقات همه چیز به یکباره است و این کنار هم قرار گرفتن شاد یکی از لذت های واقعی Animal Crossing است.

>=”dcr-1f2y4fi”>بهشت مجازی؟ … عبور حیوانات: افق های جدید. عکس: نینتندو

شما می توانید به شبه جزیره یک مدرسه و یک بیمارستان بدهید. از ارز مخصوص به خود استفاده می کند و آیتم های منحصر به فردی را برای بازگرداندن به جزیره خود ارائه می دهد. این خواهر عالی برای Animal Crossing: New Horizons است، و بین جزیره شما و مجمع الجزایر عظیمی که در نهایت شما تبدیل به ستون فقرات پردرآمد و محبوب شرکت Happy Home Paradise می شوید، تعامل لذت بخشی وجود دارد.

بعد از یکی دو روز در مجمع الجزایر، با شکلات های سوغاتی در دست به کیسینگ برگشتم و دیدم که دام در کنار رودخانه زیر آفتاب نشسته است. من به او یک شکلات هدیه دادم و او بلافاصله پرسید که آیا می تواند بیاید و یک خانه تعطیلات برای خودش داشته باشد. ما نه تنها می توانیم برای روستاییان جدید خانه بسازیم، بلکه می توانیم خانه خود را نیز با خود ببریم. این مثال کاملی است از اینکه چگونه Animal Crossing می‌تواند با آمیختن چیزهای آشنا با چیزهای جدید لذت ببرد.

اگر شما نیز مانند من، بازگشت به سواحل را متوقف کرده‌اید. جزیره شما، شرمساری ملایم با یک یا دو خط گفتگو در دراز مدت ارزشش را دارد. برگشتن احساس خوبی دارد.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *