Lهمانند جاذبه‌های غول‌پیکر و توریست‌کننده‌اش، Jurassic World Evolution 2 هم نام احمقانه و هم DNA دارد که از چندین مورد به هم دوخته شده است. حیوانات مختلف برای ایجاد چیزی غیر محتمل زیبا. پلی بین دنیای محروم از لحاظ معنوی Jurassic World: Fallen Kingdom و Jurassic World: Dominion آینده، این به راحتی می‌توانست یکی دیگر از فیلم‌های پولساز باشد. در عوض، این یک بازی زیبا است که عمدتاً در مورد یافتن شگفتی در موجوداتی است که از آنها مراقبت می کنید (یا تعقیب و گریز در جیپ). و در جایی که جان هاموند شکست خورد، این تجربه ای در پارک است که من کاملاً می توانم آن را تأیید کنم، حتی اگر مردم به طور منظم غذا بخورند.

به لطف وقایع جدیدترین فیلم، که در آن یک وسیله داستانی با لباس یک دختر هشت ساله باعث رها شدن دایناسورها در طبیعت می شود، هرگز زمان بهتری برای باز کردن پارک ژوراسیک خود وجود نداشته است. تمام کارهای شلوغ فیلم اول (پیدا کردن پشه ای که در کهربا به دام افتاده، مکیدن غذای ماقبل تاریخ از خون دینو، و امیدواری مانند یک بچه با بسته جدیدی از کارت های تجاری که قبلاً آن را ندارید) می تواند باشد. با. در عوض، ما دارای Metal Gear Solid V هستیم. تجربه ورود دزدکی به دایناسورهای گیج، ضربه زدن به آن ها با دارت آرام بخش و سپس تماشای هلی کوپتر باری که به سمت پایین حرکت می کند و آنها را می رباید و دور می شود تا زندگی شادتری را در سکویی که به تازگی برای آنها ساخته اید آغاز کنید. بعداً دانشمندانی را جذب خواهید کرد که می‌توانند برای بازگرداندن گونه‌های کمیاب‌تر به آدم‌ربایی‌های دورتر فرستاده شوند.

با کمک قهرمانان سریال کلر دیرینگ (برایس دالاس هاوارد)، ایان مالکوم (جف گلدبلوم) و اوون گریدی (کسی که مطمئناً می داند کریس پرت کیست)، باید مطمئن شوید که دایناسورها خوشحال هستند. این کار را با پوشاندن بالشتک‌های خود در درختچه‌های مناسب انجام دهید، قرار ملاقات‌های دکتر خود را منظم نگه دارید و تصادفاً آنها را در قلم‌ها با چیزهایی که می‌خواهند آنها را بخورند، نیندازید. هرچه دایناسورهای بیشتر (و عجیب‌تر) جمع آوری کنید، بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایشگاه‌های پارک می‌شوند، در رستوران‌های پارک غذا می‌خورند و سپس توسط نمایشگاه‌های پارک خورده می‌شوند.

صادقانه بگویم، هر چند، بزرگنمایی بر روی لحظه عجیب خشونت و هرج و مرج، نکته JWE2 را از دست می دهد. اگر این بازی صحنه‌ای از فیلم‌ها بود، نه سربازانی بود که توسط رپتورها در چمن‌های بلند جدا می‌شوند و نه نبرد نهایی با ایندومینوس رکس از دنیای ژوراسیک. در عوض، دکتر آلن گرانت سام نیل است که تمام بدن خود را به سمت متلاطم تری سراتوپ های بیمار تکیه داده است، در حالی که دکتر الی ساتلر از لورا درن زبان آن را بررسی می کند و با یک محیط بان پارک در مورد رژیم غذایی اش از گیاهان سمی بالقوه صحبت می کند. دکتر گرانت مانند یک کودک پوزخند می زند که از نزدیک در برابر چنین موجودی که به طرز شگفت انگیزی بازسازی شده است. این همان احساسی است که با بازی JWE2 به شما دست می‌دهد.

با انتخاب یک دایناسور، دوربین از بالا به پایین و از دید خدا بزرگ‌نمایی می‌کند تا هنگام حرکت در اطراف محفظه‌اش، آن را ردیابی کند. چرا کردن، نوشیدن از چاله آبیاری یا گهگاه مبارزه با یکی از اعضای دسته برای تسلط. هر دایناسور دارای تاریخچه ای چند میلیون ساله است که شامل گزارش های دقیق از آنچه خورده و محل زندگی خود می باشد. حتی با وجود اینکه در اتاق نشیمن خود نشسته اید، جادوی Frontier Developments در انتقال ما – از طریق انیمیشن های واقعی، از طریق غرغرهای خفه کننده، از طریق نگاه غمگین در چشمان استگوزاروس – به جایی است که همه ما در سال ۱۹۹۳ می خواستیم باشیم: ایستادن در یک پارک ژوراسیک واقعی، تماشای این موجودات غیرممکن با شکوه.

  • Jurassic World Evolution 2 اکنون (۹ نوامبر) منتشر شده است. ۴۹.۹۹ پوند


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *