۷۰۰ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های بهارستان هزینه شده است

۷۰۰ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های بهارستان هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خانجانی صبح چهارشنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی بهارستان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به خدمات و تلاش‌های اعضای شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران در سال گذشته اظهار داشت: سال ۹۸ با تمام سختی‌ها و شیرینی‌ها با موفقیت به پایان رسید و در حوزه تحقق وعده‌ها، بسیاری از آنها محقق شد و هم اکنون باید تلاش کرد تا تمامی وعده‌ها در سال جاری تحقق یابد.
خانجانی با بیان اینکه سال جاری را با ستیز و مقابله با ویروس کرونا آغاز کردیم، گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهرستان و انتقال ویروس کرونا، مدیران شهرستان، استانی و حتی مسئولان کشوری به شدت نگران شیوع این ویروس در شهرستان بودند که خوشبختانه با همراهی خوب مردم این مساله مدیریت شد.
فرماندار بهارستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مقابله با کرونا، افزود: احداث و راه اندازی نقاهتگاه شهرستان یکی از دستاوردهای بسیار خوب این شهرستان است که انشاالله پس از پایان مساله کرونا، به دنبال تبدیل آن به درمانگاه زیرمجموعه بیمارستان امام حسین (ع) هستیم.
۷۰۰ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های بهارستان هزینه شده است

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نباید باعث تعطیلی پروژه‌های عمرانی شود، بیان داشت: در سال گذشته بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان هزینه شده و می‌بایست در سال جاری با پروژه‌های شاخص به استقبال هفته دولت و دهه مبارک فجر برویم.

خانجانی با اشاره به جایگاه شوراها عنوان داشت: شوراها یکی از ارکان تصمیم گیری کشورند که بیانگر جایگاه والا و مؤثر این نهاد مردمی در نظام اسلامی است.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه شوراها از جنس مردم هستند، گفت: من از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهم در سال جاری میزان پاسخگویی خود را به مردم بیشتر کنند و بیشتر در بین مردم حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *