۳۱ شرکت پارک علم‌وفناوری سیستان و بلوچستان درفستیوال یونیدو شرکت کردند

محمدنبی شهیکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این برنامه برای نخستین بار در این سطح از سوی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) در حال برگزاری است که از سیستان وبلوچستان نیز ۳۱ نفر به نمایندگی از شرکت‌های فعال پارک علم‌وفناوری استان در این دوره شرکت دارند.
وی افزود: براساس رایزنی‌های انجام شده مقرر شد تا ۳۱ شرکت که از طریق پارک علم‌وفناوری سیستان وبلوچستان معرفی شده‌اند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت داشته باشند که هدف از آن در ابتدا ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی جهت بازاریابی و ورود به بازارهای جهانی است و در ادامه نیز این شرکت‌ها می‌توانند نسبت به فروش گسترده تولیدات خود در سطح بین‌المللی اقدام کنند.
رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این فستیوال که به صورت مجازی آغاز شده پنج دوره آموزشی ارائه می‌شود که سرفصل دوره‌ها شامل برندینگ، پکیجینگ، دیجیتال مارکتینگ، soft Skills و new designing است.
وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان تنها استان کشور است که با این ظرفیت بالا در فستیوال شرکت کرده است، تصریح کرد: پس از اتمام دوره و اخذ گواهینامه بین‌المللی امکان حضور جدی‌تر در بازار بین‌المللی و فروش محصولات خلاق برای این شرکت‌ها فراهم می‌شود که در گسترش کار آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *