۲ کتاب با موضوع دفاع مقدس در کاشان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر،  در هفته کتاب و کتابخوانی از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس با حضور عباس رئیسی بیدگلی نویسنده کتابها رونمایی شد.

عباس رئیسی بیدگلی  در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو کتاب «مگر شما ایرانی نیستید؟» و «عمو حسین» با موضوع دفاع مقدس و خاطرات سال های جهاد و حماسه است، اظهار داشت: فکر تالیف کتاب «مگر شما ایرانی نیستید؟» اولین بار در اعزام کاروان راهیان نور به ذهن من خطور کرد.

وی با اشاره به داستان کتاب «مگر شما ایرانی نیستید؟» ابراز داشت: شاکله اصلی این کتاب به خاطرات جنگ تحمیلی بر می‌گردد که در مقطعی خاص از آن دوران من به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام در محاصره نیروهای مزدور بعثی بودیم که برشی از اتفاقات رخ داده در آن برهه از زمان در قالب این کتاب به رشته تحریر درآمده است.

این رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس با بیان اینکه این کتاب حاصل یک تلاش خانوادگی بود، تصریح کرد: کتاب «مگر شما ایرانی نیستید؟» چاپ انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که در ۴۸۴ صفحه و با قیمت ۳۰۰ هزار ریال برای استفاده علاقمندان روانه بازار کتاب شده است.

وی همچنین با اشاره به کتاب «عمو حسین» که بیان داشت: این کتاب نیم نگاهی به زندگی و اوج بندگی پدر مهربان رزمنده ها دارد که با وجود ۱۱ فرزند شامل هفت دختر و چهار پسر عاشقانه در جبهه ها مشغول خدمت به رزمنذگان اسلام بود.

رئیسی با بیان اینکه این کتاب شرحی از زندگانی شهید بزرگوار «حسین علی فخری» است که بعد از پنج سال خدمت مستمر و بدون وقفه پشتیبانی به رزمندگان سرانجام در سن ۵۲ سالگی شهید شد، افزود: برای تالیف این کتاب با بیش از ۲۰۰ نفر رایزنی و ۶۰ مصاحبه انجام شد و ماحصل آن در این کتاب چاپ شده است.

وی گفت: کتاب «عمو حسین» در هفت فصل و در ۳۶۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *