۲۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج در محل سپاه استان،با بیان اینکه هفته بسیج از ۳۰ آبان شروع شده و تا ۶ آذر ماه ادامه دارد، گفت: شجره طیبه بسیج ۴۰ ساله شد. 

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین به عنوان مولود انقلاب، میعادگاه جوانان مستعد، اصیل و با ایمان است، اظهار کرد: بسیج  در ۴۰ سالگی خود با حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام وتبیین بیانه گام دوم انقلاب برنامه های خود را در هفته بسیج برگزار می کند. 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به امید آفرینی در جامعه بسیار تاکید کردند چرا که امروز دشمن به دنبال سیاه نمایی است. 

طهماسبی ابراز کرد: رویکرد مهم هفته بسیج بیانیه گام دوم انقلاب است و نشست های متعددی در پایگاههای مقاومت بسیج استان در این زمینه برگزار خواهد شد. 

وی  گفت: طی هفته بسیج  در مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان، در سطح پایگاههای مقاومتی بسیج برگزار خواهدشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به نامگذاری روزهای هفته بسیج در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد:  روز اول بسیج، مقاومت و ایثار، روز دوم بسیج ، اخلاق و معنویت، بسیج علم و فناوری، بسیج، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، بسیج فرهنگ و بصیرت ، بسیج دفاع و امنیت و روز آخر هم بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است و شعار امسال چهل سالگی بسیج «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت »نامگذاری شده است. 

طهماسبی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، غبار روبی مزار شهیدان، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری کلاس های آموزشی مختلف در خصوص اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی، دیدار با خانواده شهیدان،برگزاری نشست های تخصصی در خصوص سواد رسانه ای از برنامه های مهم هفته بسیج در استان است.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *