۱۹۵ هزار فیش برق در زنجان به صورت الکترونیکی صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیزاده  ظهر  چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت برق منطقه ای استان زنجان، با بیان اینکه ۴۵۱ هزار مشترک برق در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد اطلاعات ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک جمع‌آوری نشده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح حذف قبوض کاغذی تاکنون ۱۹۵ هزار و ۲۸۷ فیش برق تاکنون به صورت الکترونیکی صادر شده است.

وی با بیان اینکه با حذف قبوض برق ارسال صورتحساب حذف نخواهد شد، افزود: سالانه در استان زنجان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار قبض به صورت سالیانه صادر می‌شود که با این اجرای طرح قبض سبز در طول سال ۱۹۶ اصله درخت قطع نخواهد شد و ۱۸ هزار تن کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر عامل شرکت  توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به بسته های تشویقی برای مشترکین کم مصرف طی تابستان جاری، گفت: ۵ هزار ۶۲۱ مشترک خانگی با توجه به کاهش بار مصرف خود مشمول تشویق شدند که ۸۵ میلیون تومان بسته تشویقی در قبوض این مشترکان اعمال شده است.

علیزاده با بیان اینکه برای مدیریت مصرف برق و کنترل برهه پیک بار با ۹۲۸ مشترک صنعتی تفاهم‌نامه انعقاد شده است، ادامه داد: ۴۰۵ میلیارد تومان بسته تشویقی به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان یکی از شرکت‌های موفق در زمینه حذف قبض کاغذی بوده است، گفت: بیشترین قبوض  الکترونیکی در استان زنجان صادر شده است.

مدیر عامل شرکت  توزیع نیروی برق استان زنجان   با یادآوری  اینکه اطلاع‌رسانی و زیرسازی طرح حذف قبوض کاغذی از شهریورماه سالجاری آغاز شد، افزود: از نخستین روز مهرماه دوره اجرای قبض سبز آغاز شد که تاکنون گام های خوبی در این زمینه برداشته شد است.

علیزاده با بیان اینکه طرح قبوض سبز گامی مهم و تاثیرگذار در راستای تحول خدمات دیجیتال و ارائه خدمات غیر حضوری است، گفت: شرکت توزیع برق در زمینه زیرساخت‌های فنی مشکل و کمبودی ندارد.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *