۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های گردشگری اردبیل اختصاص  یافت

۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های گردشگری اردبیل اختصاص  یافت

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بررسی ارایه تسهیلات به پروژه های سرمایه گذاری تصریح کرد: ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های گردشگری استان اردبیل از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.

وی گفت: با ابتکار استاندار محترم و پیگیری های دکتر مونسان، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور این تسهیلات به صورت ویژه برای استان اردبیل اختصاص می یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه دکتر مونسان وزیر معین استان و فرمانده اقتصاد مقاومتی استان اردبیل است، تصریح کرد: شرط پرداخت تسهیلات به این پروژه ها پیشرفت ۵۰ تا ۶۰ درصدی پروژه است که با توجه به رایزنی های استاندار محترم این تسهیلات به صورت ویژه برای پروژه هایی که در مرحله نخست قرار دارند نیز پرداخت می شود.

فلاحی ادامه داد: به همین منظور از سرمایه گذارانی که تسهیلات ویژه برای آنها از محل صندوق توسعه ملی تصویب شده درخواست داریم که جهت جذب این تسهیلات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نهایت سعی ما در اداره کل میراث فرهنگی استان تسهیل روند سرمایه گذاری در استان است، بیان داشت: توسعه گردشگری تنها با همکاری سرمایه گذاران و بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.

در این جلسه پرونده ۱۶ پروژه سرمایه گذاری با اعتبار هزارو ۴۶۰ میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *