۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج قباد مبشری اظهار داشت: این تعداد یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت ۵۶۷ حامی جدید بومی و غیربومی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جذب این تعداد حامی جدید با تلاش و همت حامی یابان حوزه اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مبشری عنوان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می‌شوند.

وی ابراز داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آنها فعال است.

مبشری اظهار داشت: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.

وی افزود: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کهگیلویه و بویراحمد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *