۱۲۰ یادواره شهدای بسیج در استان زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رمرودی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی دارد، گفت: در همین راستا به یاد این تعداد شهید ۱۲۰ یادواره شهدای بسیج در استان برگزار می شود. 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به کاهش آسیب های اجتماعی تاکید دارند، افزود: در این زمینه برنامه هایی با محوریت تحکیم نهاد خانواده، پیشگیری از طلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی در هفته بسیج برگزار می شود. 

رمرودی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال به لحاظ کمی بیش از ۴۰ درصد رشد داشته و کیفیت برنامه ها هم ارتقاء یافته است،  ابراز کرد: در حوزه مقابله با آسیب های فضای مجازی هم برنامه های متعددی طی هفته گرامیداشت بسیج برگزار خواهد شد. 

وی افزود: حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی جزو برنامه های مهم سپاه استان زنجان است و در طول سال برنامه های ویژه در این زمینه برگزار می شود. 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و فضای مجازی کارگاه های سواد رسانه ای در پایگاه های مقاومت برگزار می شود. 

رمرودی با بیان اینکه قرار گاه جواد الائمه در محلات شهرستانهای ابهر، زنجان و خرمدره در پنج محله فعال است، گفت:  بسیج برنامه های ویژه ای با محوریت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می کند.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *