یادواره ۱۱۵ شهید بسیجی شهرستان فومن برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید جانباز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فومن با هدف محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی و با مشارکت همه مسئولین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه‌ فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در این هفته در شهرستان فومن اجرا می شود، افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با بسیجیان پیشکسوت، ویزیت رایگان، برپایی میز خدمت، ایستگاه های سلامت، افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار، کارگاه سواد رسانه‌ای برای بسیجیان، برپایی یادواره ۱۱۵شهید بسیجی شهرستان فومن و نشست روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در ادامه افتتاح هفت مسکن محرومین و اهدای ۴۰۵ بسته حمایتی به نیت شهدای شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: همایش بسیجیان شهرستان فومن نیز با حضور ۳ هزار بسیجی در این هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه فومن در حوزه ساخت مسکن محروم نیز عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: علاوه بر واحدهایی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز در مراحل پایانی قرار دارد و دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ جانباز با اشاره به آشوب‌های روزهای گذشته در برخی از شهرهای کشور، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اینبار نیز توطئه دشمنان با هوشیاری مردم و جدا کردن صف خود از آشوبگران شکست خورد.

وی با بیان اینکه پشت این توطئه و آشوب نیز آمریکا، سلطنت طلبان و منافقین حضور داشتند، تأکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با پشتیبانی از انقلاب، نظام و رهبری نشان دادند هیچگاه دشمنان در توطئه‌های خود موفق نخواهد بودند.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *