گیلانیان همیشه در امور خیرخواهانه پیشتاز هستند

گیلانیان همیشه در امور خیرخواهانه پیشتاز هستند

 

گیلانیان

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته کمک حمایتی در قالب رزمایش مواسات در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به بخش‌های مختلف جامعه اعم از اقتصادی، عمرانی و اجتماعی آسیب وارد کرده است.

وی با بیان اینکه میزان پایین آسیب‌های در ایران نسبت به سایر کشورها اشاره کرد و گفت: همدلی و وحدت و انسجام بی نظیر ایرانیان در کمک به همنوع دلیل این پایین بودن میزان آسیب و خسارت ناشی از کرونا است.

استاندار گیلان با اشاره به تعیین بسته‌های حمایتی از سوی دولت برای اقشار آسیب دیده، گفت: البته کمک‌های خیرخواهانه مردم نیز نقش مهمی در جبران این آسیب‌ها و خسارت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه دولت ۷۵ میلیارد تومان برای کمک به بخش‌ها و فعالان حوزه اقتصادی اختصاص داده است، تصریح کرد: سهم استان گیلان نیز مشخص و از طریق بانک‌های عامل به فعالان این حوزه پرداخت خواهد شد.

زارع در ادامه به برگزاری رزمایش مواسات در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: بعد از این سخن رهبری فضای خوبی از همدلی و کمک در میان مردم ایران به ویژه گیلانیان شکل گرفت.

وی ادامه داد: مردم مؤمن، خداجو و نیکوکار گیلانی نیز همانند همیشه که در راستای کمک به آسیب دیدگان حوادث و مشکلات پیشگام بودند، پیش قدم شده و این بار نیز خوش درخشیدند.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *