گلایه آقای نماینده از معرفی کردن قم بعنوان مرکز شیوع کرونا در ایران

احمد امیرآبادی فراهانی،‌ نماینده مردم قم در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، گفت: این روزها مردم کشورهای مختلف و کشور ما درگیر کروناویروس هستند، بیماری که شناسایی آن در کشور ما در قم صورت گرفت ولی شجاعت اعلام آن از سوی کادر درمانی قم موجب بروز نیات ضد دینی و ضد انقلابی و ضد انسانی برخی در داخل و خارج کشور شد و قم را به عنوان مرکز شیوع آن بیماری عنوان کردند که این موضوع جفایی بزرگ در حق مردم قم بود.

وی ادامه داد: آنچه در این بیماری فراگیر به چشم می‌خورد عشق و همنوع دوستی مردم و حضور داوطلبانه طلاب در بیمارستان‌ها و خدمت‌رسانی نیروهای جهادی و بسیجی به مردم بود. همچنین لازم است به نقش بی‌بدیل رسانه ملی نیز توجه کنیم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه است. نهادی که در عمر خود در این چند دهه همیشه کنار مردم بوده و در مبارزه با تجزیه‌طلبان در دفاع مقدس، در سازندگی، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، در رسیدگی به حاشیه‌ شهرهای بزرگ، در بلایای طبیعی و امروز در بیماری کرونا در کنار ارتش با تمام توان خود به میدان آمدند که آرزوی سربلندی برای این عزیزان داریم.

گلایه آقای نماینده از معرفی کردن قم بعنوان مرکز شیوع کرونا در ایران
گلایه آقای نماینده از معرفی کردن قم بعنوان مرکز شیوع کرونا در ایران

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ۳۵ روز دیگر چراغ مجلس دهم خاموش و چراغ مجلس یازدهم روشن می‌شود، اما این‌که مجلس دهم به چه میزان موفق بوده، مردم این را قضاوت خواهند کرد. تعداد اندکی از همکاران مجلس دهم در مجلس یازدهم نیز مورد اعتماد مردم قرار گرفتند. اکنون هرچه بود تمام شد و در واپسین روز، همه پاسخگو خواهند بود. همکاران در مجلس یازدهم توجه کنند که مردم به امیدی، این اعتماد را کرده‌اند و رای دادن جوانان انقلابی نیز مسئولیت را بر ما سنگین کرده است. مردم از ما می‌خواهند در دوره جدید مجلس با روحیه جهادی و انقلابی با وحدت و کارآمدی، حل مشکلات اقتصادی – معیشتی، بیکاری، افزایش ارزش پول، مبارزه با فساد با اصلاح قوانین فسادزاد و تصویب قوانین ضد فساد، دفاع از حقوق ملت و پاسخگو کردن مسئولین اجرایی مورد توجه قرار گیرد. لازم است همکاران مجلس یازدهم تمام وقت خود را صرف این موارد مهم کنند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: البته عزیزان در مجلس یازدهم توجه کنند که عده‌ای نمی‌خواهند مجلس آینده موفق باشد و با امکانات رسانه‌ای در داخل و خارج به دنبال ایجاد حاشیه و تفرقه هستند به همین دلیل مجلس یازدهم با تمام توان وارد عمل شود و مشکلات را حل کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفت که لازم است برنامه‌ریزی‌های صحیح مالیاتی،  گمرکی، بیمه و بانکی به این سو هدایت شود و از تولید کنندگان حمایت لازم به عمل بیاید. اگر سیاست‌گذاری‌ها صحیح نباشد اتفاقی همچون معدوم‌ساختن جوجه‌ها باز رخ خواهد داد، بدتر آنکه معاون وزیر می‌گوید این موضوع پیش‌تر هم اتفاق می‌افتاده و موضوع جدیدی نیست که البته وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: حقوق کارگران، بازنشستگان و موضوع همسان‌سازی از موضوعاتی است که باید بسیار مورد توجه باشد، انتظار داشتیم دولت حقوق و مزایای این عزیزان را براساس نرخ تورم تعیین کند. از وزیر کار و آقای نوبخت می‌خواهیم به این مهم رسیدگی کنند. مشکلات قم همچنان باقی است که لازم است مورد توجه وزرای مربوطه می‌باشد. امیدواریم در مجلس آینده، نمایندگان قم با وحدت و همدلی به رفع این مشکلات بپردازند.

۲۷۲۱۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *