گلایه‌مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی‌های رسانه‌ای

گلایه‌مندی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از بداخلاقی‌های رسانه‌ای

 

علی‌ زینی وند ظهر امروز چهارشنبه در سمینار ۲ روزه فرمانداران و بخشداران استان در سرسرای خاتم استانداری اظهار داشت: همواره از انتقادات درست و سازنده‌ رسانه‌ها دفاع و استقبال می‌کنیم اما تخریب‌های سازمان یافته‌ای علیه مسوولان صورت می گیرد که وقتی منشاء تولید و انتشار آنها را رصد می کنیم بعضاً سر از برخی کانون‌های غیررسمی در می آورد که قلم و صدایشان در دفاع از منافع ملی و استانی به صدا در می آید اما همواره در پی تخریب و متشنج کردن فضای خدمت مدیران این استان هستند.

وی در مورد موضوع تقسیم سیستان و بلوچستان بیان کرد: معاون سیاسی وزارت کشور در این خصوص به صراحت اعلام کرد که دولت هیچ برنامه و تصمیمی برای تقسیم این استان ندارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار ادامه داد: موضع رسمی ما نیز در قبال تقسیم سیستان و بلوچستان همین موضع رسمی دولت است که توسط معاون سیاسی وزیر کشور اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با مسدود و محدود کردن مباحث کارشناسی در سیستان و بلوچستان مخالف هستیم افزود: همه آزادند در مورد مسائل این استان از جمله موضوع تقسیمات در چهارچوب قوانین اظهار نظر کنند اما در این اظهار نظرها باید منافع ملی، همبستگی ملی و هویت این منطقه رعایت شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان از تخریب سازمان یافته مدیران در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تهمت‌ها، توهین و تخریب‌هایی نسبت به مدیران این استان در فضای مجازی صورت می‌گیرد که مانند آن در هیچ جای دیگر سراغ نداریم.

وی اظهار داشت: شنیع ترین تهمت ها علیه مسوولان سیستان و بلوچستان بی محابا و در انظار همگان در حال انتشار است و این رفتار نابهنجار به هیچ وجه قابل اغماض نیست و از دستگاه های مسوول تقاضا می‌شود سریعا نسبت به شناسایی عاملان که بسیار هم سهل الوصول است اقدام کنند.

زینی‌وند با اشاره به برگزاری همایش ۲ روزه فرمانداران سیستان و بلوچستان در استانداری این استان اظهار داشت: در این همایش مدیران و فرمانداران سیستان و بلوچستان به گفت و گو و بیان مشکلات و ارائه پیشنهاد برای برون رفت از آن پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: جلسات مفصل کاربردی، راهبردی با بیان نظرات کلیدی و مهم در حوزه توسعه منابع انسانی، سیاسی، عمرانی و بودجه ای انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس راهبردهای تعریف شده قرار است هر ماه یکبار همایش فرمانداران و هر سه ماه یکبار همایش بخشداران سیستان و بلوچستان برگزار شود.

رییس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش ۳ ماه به تاخیر افتاد.

وی تصریح کرد: حل و فصل مسائل سیستان و بلوچستان، تسریع در رفع آن ها و تعریف راهبردی برنامه ها در سال ۹۹ هدف اصلی این نشست بوده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *