گستره شبکه اطلاع رسانی ناجا در سراسر کشور را فرصت بدانیم

گستره شبکه اطلاع رسانی ناجا در سراسر کشور را فرصت بدانیم

 

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، عصر امروز کارگاه اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا با حضور معاونان اجتماعی، روسای ادارات و مراکز اطلاع رسانی پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سردار تقی مهری – رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با حضور در این کارگاه آموزشی ویدئوکنفرانسی ضمن اعلام خداقوت به رئیس و کارشناسان خبری مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا و تبریک دهه  ولایت، اظهارداشت: بحمدلله اقدامات مثمرثمری در حوزه انعکاس اخبار و معرفی ماموریت های متنوع و گسترده نیروی انتظامی توسط معاونت اجتماعی ناجا صورت گرفته است؛ و ناجا در گستره عظیمی از بسترهای مناسب اطلاع رسانی این امکان را در انتشار اخبار و رویدادها دارد.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت نیروی انتظامی، افزود: گستره وسیع شبکه اطلاع رسانی و ارتباطاتی معاونت اجتماعی ناجا در سراسر کشور نقطه قوت و عطفی برای شاکله کلی نیروی انتظامی محسوب می شودکه بایستی از این سرمایه عظیم به نحو شایسته ای بهره ببریم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اعتماد عمومی به پلیس، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیسی که در مقام کارشناسان و رابطان حوزه اطلاع رسانی و خبری فعالیت می کنند نسبت به سایر خبرنگاران، این امکان و دسترسی وسیع تری به اطلاعات را دارند از سویی دیگر پلیس در هرکسوت و حوزه فعالیتی همواره مورد اعتماد و اطمینان سایرین بوده است بنابراین خبرنگاران پلیس با وجود چنین مزیت هایی می توانند اقدامات شاخص خبری در انجام رسالت خطیر خود را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت شناسایی و درک ذائقه مخاطب، تاکید کرد: تدوین و تبیین متن و محتوای مطلوب می تواند در معرفی جایگاه پلیس و ارتقاء آن در سطح عمومی موثر واقع شود  البته بر این نکته واقف باشیم که انتشار اخبار بایستی با درنظر گرفتن ملاحظات و منافع سازمانی توأم با صحت، دقت و سرعت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابتکار عمل مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در برگزاری کارگاه آموزشی ویدئوکنفرانسی، عنوان کرد: در چنین برنامه ای نکات آموزشی و رسانه ای مطلوبی توسط کارشناسان مرکز ارائه شد که می تواند به عنوان راهبرد رابطان خبری پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها مورد بهره برداری قرار گیرد از سوی دیگر برگزاری چنین کارگاهی فرصت انتقال تجربیات و طرح پیشنهادات و انتقادات را فراهم کرد.

سردار مهری با بیان اینکه این اقدام ارزشمند مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا قابل تحسین است، تاکید کرد: ایجاد وحدت رویه در شیوه تهیه و تدوین خبر از دیگر کارکردهای این کارگاه آموزشی موثر و کاربردی است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی و خبر نیروی عظیم انتظامی، گفت: ان شاء الله همه ما بتوانیم در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگام برداریم و سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم.

ابلاغ راهبردهای رسانه ای توسط رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی ویدئوکنفرانسی، سرهنگ سید احمد خسروی – رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا با ابلاغ راهبردها و دستورالعمل های رسانه ای نیروی انتظامی، پاسخگوی سوالات معاونان اجتماعی و روسای ادارات اطلاع رسانی برخی از پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها شد.

شایان ذکر است، آموزش خبرنویسی، چگونگی ویراستاری اخبار، آموزش فنون عکس در خبر و… از محورهای کلیدی این کارگاه آموزشی ویدئوکنفرانسی بود.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار حوادث

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *