گزینه تقویت لیورپول از دورتموند می آید

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک و جو گومز باعث شده لیورپول دو مدافع مرکزی و اصلی خود را تا پایان فصل در اختیار نداشته باشد و به نظر می رسد آنها در فصل زمستان قصد دارند یک گزینه جانشین را جذب کنند. نشریه دیلی میل  امروز در گزارشی مدعی شد جدیدترین گزینه برای انتقال به استادیوم آنفیلد، مانوئل آکانجی، مدافع ۲۵ ساله و سوئیسی دورتموند است.

گزینه تقویت لیورپول از دورتموند می آید
گزینه تقویت لیورپول از دورتموند می آید

البته یورگن کلوپ علاقه زیادی به دایوت اوپامانکو، مدافع فرانسوی و تنومند لایپزیش دارد و نام این بازیکن ۲۳ ساله مدت هاست در لیست خرید لیورپول قرار گرفته است. اما با توجه به اینکه لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لایپزیش روبرو خواهد شد، بعید است لایپزیش حداقل در فصل زمستان حاضر به فروش دایوت اوپامکانو به مرسی سایدی ها شود.

مانوئل آکانجی که تا سال ۲۰۲۲ با دورتموند قرارداد دارد، هنوز برای تمدید به این باشگاه به توافق نرسیده و هر لحظه احتمال جدایی او افزایش می یابد. به نظر می رسد لیورپول با رقمی در حدود ۲۵ میلیون یورو قادر به جذب این مدافع قدبلند خواهد شد. در صورت عدم موفقیت در جذب مانوئل آکانجی، احتمال دارد لیورپول با همین شرایط فعلی به کار خود تا پایان فصل ادامه دهد. بعید است تا پایان فصل شاهد بازگشت فن دایک و جو گومز به ترکیب لیورپول باشیم و در این مدت نیز فابینیو به قلب خط دفاعی منتقل شده است.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *