کونگ فوکاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور نائب قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات قهرمانی کونگ‌فو نیمه آزاد جوانان کشور در آبادان برگزار شد که در این رقابت ها که دو روز به طول انجامید ۴۰۰ مبارز در قالب ۳۳ تیم به نمایندگی از ۳۱ استان کشور حضور داشتند و مبارزات خود را در ۱۱ وزن در سالن کوثر آبادان برگزار کردند.

تیم کردستان با ترکیب کامل در ۱۱ وزن حضور پیدا کرد و با بدست آوردن دو نشان طلا و سه مدال برنز و کسب ۲۳ امتیاز سکوی نایب قهرمانی این رقابت ها را تصاحب کرد.

در این رقابت ها نوید عبدالملکی و محمد قادری در اوزان ۷۳ و ۹۳ کیلوگرم دو نشان با ارزش طلا را برای تیم کردستان کسب کردند و ئاریز رجبی در وزن ۱۰۳ کیلوگرم، مبین رحیمی وزن ۵۱ کیلوگرم و کارو رشیدی در وزن ۶۸ کیلوگرم سه مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

تیم البرز در پایان این دوره از مسابقات با سه نشان طلا، یک نشان نقره و یک۱ نشان برنز و کسب ۲۵ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم کردستان با کسب دو نشان طلا و سه نشان برنز و با ۲۳ امتیاز جایگاه نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم خراسان شمالی نیز با دو نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز و کسب ۲۱ امتیاز به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت و جام اخلاق نیز به تیم منطقه آزاد اروند رسید.

گفتنی است، نوید عبدالملکی و محمد قادری به نمایندگی از کردستان همراه با نفرات برتر دیگر اوزان با کسب عنوان نخست این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *