کونته مشتاق کار منچستریونایتد است زیرا بازیکنان به توانایی سولشیر شک دارند

آنتونیو کونته آماده بحث در مورد مسئولیت در منچستریونایتد اگر اوله گونار سولسشر اخراج شود ، در حالی که روز دوشنبه مشخص شد که چندین بازیکن در حال سوال هستند که آیا نروژی می تواند تیم را بیشتر ببرد.

چند منبع در رختکن به گاردین گفته اند که کاپیتولاسیون ۵-۰ یکشنبه به لیورپول در اولدترافورد عدم اعتقاد به سولشیر را به عنوان یک مربی خوب برای یونایتد متبلور کرده است. این بازیکن ۴۸ ساله از نظر تاکتیکی ضعیف تلقی می شود، در حالی که در تیم و در کل باشگاه بسیار مورد علاقه است.

گمان می رود یونایتد با کسب یک امتیاز از چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر، به طور جدی به آینده سولسشر فکر می کند. جوئل گلیزر، که سرپرستی مالکیت خانواده آمریکایی را بر عهده دارد، در فلوریدا، پنج ساعت عقب‌تر از بریتانیا، زندگی می‌کند، بنابراین هر تصمیمی ممکن است اواخر روز دوشنبه گرفته شود. مدیر عامل، ریچارد آرنولد، گفته می شود که همه قرارهای ملاقات روز دوشنبه را لغو کرده تا با گلیزر مذاکره کند.

کونته هیچ تماس رسمی از باشگاه دریافت نکرده است. اگرچه این بازیکن ایتالیایی تمایلی به تصدی پستی در طول یک فصل ندارد، اما برای یونایتد استثنا قائل می شود زیرا او باشگاه را یک فرصت ویژه می داند. این بازیکن ۵۲ ساله می‌خواهد قبل از تعهد، دیدگاه یونایتد را درک کند.

کونته از زمان ترک اینترناسیونال در می، با امضای دو فصل حضورش در سری آ، چهارمین قهرمانی در ایتالیا در دوران حرفه‌ای‌اش. کونته همچنین در اولین بازی خود در چلسی در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ قهرمان لیگ برتر و سال بعد جام حذفی شد.

راهنمای سریع

چگونه برای هشدارهای اخبار ورزشی ثبت نام کنم؟

/> نمایش

  • دانلود برنامه Guardian از فروشگاه برنامه iOS در iPhone یا Google پلی استور در گوشی اندروید این را با جستجوی “The Guardian” انجام دهید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که در آخرین نسخه هستید.
  • در برنامه Guardian، روی زرد ضربه بزنید. را فشار دهید در پایین سمت راست، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.
آیا این مفید بود؟

Solskjær بعد از بازی لیورپول گفت که یونایتد در آنچه که او به عنوان “تاریک ترین روز” خود با این تیم توصیف کرد، به “پایین” رسیده بود، اما اصرار داشت که ترک نخواهد کرد. او گفت: “من به خودم ایمان دارم، معتقدم که با باشگاه به چیزی که می خواهم نزدیک می شوم.” زمانی که به او گفته شد بازیکنان در برخی مواقع گمشده به نظر می‌رسند، روی کارت‌ها بود و از او پرسیده شد که آیا این در مورد سولسشر است یا خیر. او به شبکه ورزشی مالزی Stadium Astro گفت: “من فکر می کنم این خودمان هستیم که باید قبل از هر چیز در آینه به آنها نگاه کنیم.” “آیا ما همه چیز را درست انجام می دهیم و برای بازی ها در خودمان درست آماده می شویم؟ مطمئناً ما تاکتیک‌ها و نحوه بازی سرمربی را در اختیار داریم، اما فکر می‌کنم گاهی اوقات ما خیلی راحت می‌توانیم مقابل آنها بازی کنیم.

۰۲:۲۶

«پایین ترین نقطه»: سولشیر پس از پیروزی ۵-۰ لیورپول مقابل منچستریونایتد، باد کرد – ویدیو

“من فکر می کنم، برای مثال، شما به هدف اول نگاه کنید، ممکن نیست که آنها بتوانند به نوعی سه بار در حال اجرا باشند. در پنج دقیقه اول. ما باید جمع و جورتر باشیم، باید بهتر باشیم و این را می دانیم. همچنین فکر می کنم شاید بتوانیم بگوییم این نتیجه در حال آمدن بود. فکر می‌کنم در بازی‌های گذشته که پیروز شده‌ایم، در بهترین حالت خود نبوده‌ایم و این را می‌دانیم.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *