کهگیلویه و بویراحمد “بهشت طبیعت گردی” است

“مجید صفایی” روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در مراسم افتتاح چهارمین جشنواره ملی برفی دنا افزود: جشنواره ملی برفی دنا در تقویم وزارت میراث فرهنگی به ثبت رسیده و سالانه باید در این استان برگزار شود.
مجید صفائی با بیان اینکه امروز صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای دستیابی به توسعه پایدار است و توانسته سهم قابل توجهی از اقتصاد دنیا را به خود اختصاص دهد، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مقصدهای جدید گردشگری بعنوان “بهشت طبیعت” گردی شناخته شده که از این فرصت می‌توان برای رسیدن به توسعه پایدار استفاده کرد.
وی معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توریسم ورزشی، ایجاد تحرک اقتصادی در استان، معرفی صنایع دستی، احصا مشکلات حوزه گردشگری و تلاش برای رفع آنها، توسعه گردشگری روستایی و عشایری و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم، معرفی مناطق گردشگری و آداب، رسوم و سنن استان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره برفی دنا عنوان کرد.
گفتی است که چهارمین جشنواره ملی برفی دنا فردا جمعه ۱۸ بهمن با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف مسابقه تندیس‌های برفی، مسابقه اسکی نمایشی و اسنوبرد، مسابقه اسکی، مسابقه برف‌پیمایی و مسابقه عکاسی(شکار لحظه‌ها) به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *