کمک ١۴ میلیاردی بنیاد مستضعفان به هرمزگان و بوشهر

کمک ١۴ میلیاردی بنیاد مستضعفان به هرمزگان و بوشهر
کمک ١۴ میلیاردی بنیاد مستضعفان به هرمزگان و بوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، این بنیاد در ادامه طرح حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به ۳۱۵۰ شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان و ۲ هزار شناور در استان بوشهر که در ماه‌های اسفند و فروردین و با ایجاد محدودیت در تردد گردشگران دچار خسارت شده‌اند، مبلغ یک میلیون تومان اختصاص داد.

همچنین بنیاد مستضعفان مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز برای حمایت از افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش قرار شد این کمک‌ها از طریق استانداری و امنای این استان توزیع شود.

اختصاص ۵ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای کمک به ستاد مقابله با کرونا استان هرمزگان و تخصیص مبلغ ٢ میلیارد تومان به کمیته امداد استان به منظور کمک به نیازمندان جزایر هرمز، لارک، قشم، هنگام و جاسک و منطقه محروم بشاگرد از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان است.

گفتنی است بنیاد مستضعفان پیش از این نیز تعدادی از دست فروشان شهر تهران، ۳۸ هزار خانواده زندانیان نیازمند، کولبران استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، حاشیه نشینان شهر تبریز، کودکان کار و خیابانی و کارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار تنگنا در تأمین معیشت خود شده‌اند را نیز مورد حمایت قرار داده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *