کشف ۲۰ هزار مواد محترقه در کرمانشاه

  به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه ؛ سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۵ هزار و ۵۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان کنگاور خبر داد.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی در حال خروج از شهر بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران ایستگاه بازرسی کنگاور توانستند با استفاده از موانع بازدارنده خودروی مذکور را متوقف و نسبت به بازرسی از آن اقدام کنند.

 سلمانی تصریح کرد: در جریان این بازرسی، ۱۵ هزار و ۵۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی از خانواده‌ها خواست با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال مراقب فرزندان خود بوده و اجازه استفاده از وسایل آتش‌زا و مواد محترقه خطرناک به آن‌ها را ندهند.

سرهنگ حسین براری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز با اشاره به کشف مقادیری مواد محترقه غیرمجاز، گفت: با تلاش مأموران ۵۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهر کشف شد.

براری اظهار داشت: این تعداد مواد محترقه غیرمجاز در جریان بازرسی مأموران انتظامی کرمانشاه از تعدادی واحد صنفی سطح شهر کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین مأموران موفق به کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودراکلیل سرنج که با آن مواد محترقه غیرمجاز ساخته می‌شود، شدند.

براری خاطرنشان کرد: ارزش مواد محترقه غیرمجاز کشف‌شده طبق نظر کارشناسان به ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته کشف ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک‌پول تقلبی از یک توزیع‌کننده مواد محترقه بود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *