کسب ۵۵ مدال ورزشی توسط کارگران یزدی در سال گذشته

کسب ۵۵ مدال ورزشی توسط کارگران یزدی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدحسین ریاحی با بیان این خبر افزود: در سال گذشته استان یزد میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (آقایان) و همچنین میزبانی مسابقات کاراته کنترلی قهرمانی کارگران کشور (بانوان) را برعهده داشت.
وی با بیان اینکه در سال گذشته کارگران استان توانستند مقام اول مسابقات کاراته قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا را از آن خود کنند خاطرنشان ساخت: کسب مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا نیز از جمله افتخارات جهانی کسب شده در حوزه کارگری استان یزد می باشد.
ریاحی ادامه داد: در سال گذشته، ۴۲ مسابقه انتخابی استانی در رشته های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان در حوزه کارگری برگزار شده است. همچنین در حوزه ورزش های همگانی نیز ۱۷ مسابقه را برنامه ریزی و اجرا کردیم.
رئیس هیئت اجرایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان اضافه نمود: در رشته های مختلف ورزشی ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری توانستند ۶ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۳۴ مدال برنز را کسب نمایند.
ریاحی در پایان خاطر نشان ساخت: در ورزش های انفرادی کارگران استان در سال گذشته توانستند ۵۵ مدال در رنگ های مختلف را از آن خود کنند. همچنین کارگران استان ۲ مقام اول تیمی، یک مقام دوم تیمی و ۳ مقام سوم تیمی در رشته های دوچرخه سواری، اسکواش و … را به دست آوردند.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *