کریستیانو رونالدو پیروزی منچستریونایتد مقابل آرسنال را رقم زد

به دیوانه خانه خوش آمدید، رالف. اگر مدیر موقت آینده منچستریونایتد به طور کامل از بزرگی چالشی که با آن روبرو بود آگاه نبود، یا اینکه تیم جدیدش چقدر نامنظم به نظر می‌رسید، در طول یک بازی سرگردان در مقابل او برجسته شد.

رالف رانگنیک قبل از شروع بازی در جعبه کارگردان خود را خم کرده بود، مجوز کار او در اوایل روز صادر شده بود، اگرچه برای دخالت او در آماده سازی مسابقه خیلی دیر شده بود. او می تواند از اینکه چگونه یونایتد راهی برای پیروزی پیدا کرده است، خوشحال باشد.

به ناچار این کریستیانو رونالدو بود که تفاوت را رقم زد. او در ترکیب اصلی مایکل کریک دو بار گل زد که دومین گل از روی نقطه پنالتی برنده بود. اما فقط تا حدی داستان عملکرد یونایتد را بیان می‌کرد که در اثر لرزش‌های دفاعی و ناامنی‌ها به هم ریخته بود.

در آنجا آرسنال. زمانی که امیل اسمیت رو به دیوید دخیا ضربه خورده بود، یک گل اولیه به آنها داده شد، اما آنها راهی برای دور انداختن آن پیدا کردند. نمایش آنها همچنین مملو از اشتباهات بود، همراه با فقدان بی رحمی، پیشرفت اخیر آنها را تکان داد.

به نظر می رسد سه باشگاه برتر این بخش در سطح دیگری هستند و بنابراین ما این دو نفر را داریم که زمانی در بازی فصل با هم رقابت می‌کردند و برای چهارمی به تقلا می‌رسند. دیدن فرصت برای یکی از آنها در این زمینه آسان بود، اما چقدر آنها سقوط کرده اند، با توجه به اینکه چند ماه گذشته برای یونایتد سخت بوده است. یک آمار قبل از بازی نیاز به توجه داشت. یونایتد با ۵ امتیاز از هشت بازی قبلی خود شروع کرده بود – بدترین عملکرد آنها در چنین دوره ای در لیگ برتر.

بیش از حد بد بودن یونایتد در ۱۵ دقیقه اول دشوار است. آنها عصبی و پرخاشگر بودند، فضاهایی را به آرسنال ارائه کردند و اگرچه گل ابتدایی عجیب بود، اما علامت گذاری شده بود.

مارکوس رشفورد اینچ را از تیرک دروازه خود عبور داده بود. در دقیقه دوم، پس از یک کرنر ضعیف دفاع شده و قبل از آن، جیدون سانچو یک پاس آسان را از دست داده بود تا پیر امریک اوبامیانگ را با یک موقعیت شوت به نمایش بگذارد.

فرد می توانست این کار را انجام دهد. در قسمت اعظم نیمه اول حق کمی داشت، کنترل نادرست و هدایت نادرست، و او در مرکز گل برتری بود. او در یک گوشه دیگر از آرسنال حرکت خود را از دست داد و دخیا را زیر پا گذاشت و باعث شد که دروازه بان در حالی که با مشت به زمین می زند، مچ پای خود را خم کند و به زمین برود.

آرسنال توپ را در اختیار اسمیت رو قرار داد، او از لبه محوطه به دخیا ضربه زد و یونایتد احساس کرد که باید یک سوت به پایان برسد. برای آنها، این احساس اشتباه بود. مارتین اتکینسون منفجر شد اما فقط بعد از اینکه توپ وارد شد و برای چه؟ خطای فرد روی هم تیمی اش؟ به سرعت مشخص شد که گل خواهد ماند.

نکته عجیب این بود که با حضور یونایتد در آنجا، آرسنال از موقعیت خود کاسته شد. رونالدو در دقیقه ۱۱ زمانی که راشفورد را در سمت راست خود آزاد کرد، به شدت به بیرون کشیده شده بود و اگرچه یونایتد در نیمه اول به دنبال انسجام بود، اما آنها به سمت جلو برگشتند. و مدت کوتاهی پس از اینکه گابریل مارتینلی خطوط خود را پس از بریدن از سمت راست پر کرد – اسمیت رو در فضا برای عقب نشینی بود – یونایتد گل تساوی را پیدا کرد.

قابل توجه، این بود. همه چیز در مورد نبوغ و بینش فرد. بن وایت با فاصله گرفتن اشتباه کرده بود و زمانی که سانچو توپ را در داخل به فرد وارد کرد، او به خوبی توانست زاویه کات بک را ایجاد کند و آن را اجرا کند. پای مطمئن فرناندز اولین گل او برای یونایتد در ۱۶ بازی بود.

یونایتد نیمه دوم را با سرعت بیشتری آغاز کرد، اگرچه آنها همچنان به دخیا برای شکست دادن یک بازی دور نیاز داشتند. ضربه سر گابریل به دنبال کرنر. دعوت بزرگ کریک به یاد آوردن رونالدو بود و مهاجم تقریباً گلزنی کرد وقتی که او یک پاس از فرناندز گرفت، داخل توماس پارتی جک زد و آرون رامسدیل را از زاویه‌ای محکم کار کرد.

سپس. او انجام داد. از نقطه نظر آرسنال، دروازه با دفاع وحشتناک مشخص شد، نونو تاوارس توپ را به دیوگو دالوت از دست داد و یک شکاف خمیازه ای پشت سر او گذاشت. دالوت یک پاس معکوس عالی برای راشفورد انجام داد و وقتی او پاس داد، وایت و پارتی رونالدو را از دست دادند که به گوشه ای دور رفت.

The Five: ثبت نام کنید و ایمیل فوتبال روزانه ما را دریافت کنید.

یونایتد با آرامش بازدم کرد و به سرعت خاموش شد. فضایی که آنها در سمت چپ دفاعی خود باقی گذاشتند تقریباً نامناسب بود و پارتی قرار نبود فرصت سوء استفاده از آن را از دست بدهد و با پاس پاس به مارتینلی، که یک سانتر کوتاه را به عقب برگرداند. مارتین اودگارد بدون هیچ چالشی وارد شد و، اگرچه پایان کاملاً تمیز نبود، اما کاملاً در گوشه دور قرار گرفت.

اتکینسون شبی نامنظم داشت و این که چگونه یک راز بود. او خطای اودگارد روی فرد را در زمان واقعی متوجه نشد. بازیکن آرسنال پس از اینکه فرد به داخل محوطه رفت، به پشت حریف خود رفت و چیزی به توپ نرسید، اما دیری نپایید که VAR ضربه ای استعاری روی شانه داور زد. رونالدو به شدت از رمزدیل گذشت.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *