کرونا بازسازی عتبات را متوقف نکرد

کرونا بازسازی عتبات را متوقف نکرد

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات، محمد جلال‌مآب با اعتقاد بر این که برکت اقتصادی مشارکت خیران در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر در قالب تامین داخلی مصالح و ملزومات پروژه‌ها به چرخه اقتصاد کشور و معیشت کارگران ایرانی باز می‌گردد، افزود: ستاد بازسازی عتبات توانسته با تأمین نیازهای خود از داخل، نقش مهمی را در رونق تولید و اشتغال کشور داشته باشد.

او همچنین با بیان این که اتفاقاتی نظیر شیوع ویروس کرونا مانع اجرای طرح‌های ستاد نشده است، اظهار کرد: هم اکنون تعدادی از عوامل اجرایی پروژه‌ها در اعتاب مقدس در هماهنگی کامل با مسؤولان عراقی و رعایت پرتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

جلال‌مآب با بیان اینکه در زمان پیک فعالیت ستاد، بیش از ۵ هزار نفر از هموطنانمان به‌صورت مستقیم در پروژه‌ها مشغول به کار بودند، افزود: امیدواریم با ریشه کن شدن هرچه زودتر ویروس کرونا، تاخیر بوجود آمده در پروژه‌ها را جبران و زمینه اشتغال بیشتر برای کارگران، مهندسان و هنرمندان کشور را فراهم کنیم.

او با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با تامین حداکثری اقلام مورد نیاز از صنایع داخلی، برکت کمک‌های مردم برای بازسازی عتبات را به چرخه اقتصادی کشور تزریق کرده و زمینه جهش تولید را فراهم کنیم.

وی با یادآوری این که ستاد بازسازی عتبات برخاسته از مردم و نماینده آن ها در خدمت به اهل بیت (ع)، گفت: این تشکل مردم نهاد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان و شیوع ویروس کرونا نیز وارد عرصه خدمت به هموطنان شد.

جلال مآب افزود: در روزهای گذشته مجموعه خادمان موکب های اربعین و خیران حرم ساز مرتبط با ستاد در لبیک به فرمان رهبری، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی و تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به‌ویژه کارگران شریف روز مزد کردند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین در آستانه روز کارگر، تصاویری از یک دهه فعالیت کارگران ایرانی در پروژهای بازسازی و توسعه حرم ها، را به پاس قدردانی از این جهادگران منتشر کرد.

کرونا بازسازی عتبات را متوقف نکرد

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *