کردستانی‌ها تابیستم آبان ۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری با بیان اینکه میزان گاز مصرفی مشترکان این شرکت تا بیستم آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱.۶ درصدی مواجه بوده است، اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز کردستان در همین مدت در سال ۹۷ با مصرف یک میلیارد و ۵۱۵  میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۸۷ متر مکعب مواجه بوده اند.

وی افزود: در مدت ۲۰ روز منتهی به بیستم آبان ماه سال جاری مصرف کنندگان گاز در استان کردستان ۱۷۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۶۴ متر مکعب گاز مصرف کرده که در همین بازه زمانی در سال ۹۷ مصرف برابر با ۱۷۹ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۰۰ متر مکعب بوده که کاهش ۳.۷ درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: از پانزدهم مهر هر سال فصل سرد شروع شده و شرکت ملی گاز یارانه بیشتری به مصرف کنندگان گاز پرداخت می کند و تعرفه مصرف از نرخ پایین تری برخوردار است.

فعله گری در مورد تداوم خدمات شرکت گاز استان کردستان، یادآور شد: در چند سال اخیر با بستر سازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان کردستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: با پایان فصل گرما و ورود به فصول سرد سال از مشترکین درخواست می کنیم ضمن رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته و با رعایت الگوی بهینه مصرف این شرکت را در ارائه خدمات یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه پیش بینی می شود کل مصرف گاز کردستان تا پایان سال جاری از مرز سه میلیارد متر مکعب فراتر رود، گفت: شرکت گاز استان دارای ۵۲۷ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *