کدام وسیله نقلیه برای سفر مناسب تر است؟

هر وسیله نقلیه ای ویژگی های خاصی را با خود به همراه دارد. لذا برای انتخاب آن باید جوانب زیادی را مورد بررسی قرار داد.

۴ در ۵

انتخاب ۴ وسیله نقلیه بیان شده به ۵ عامل اصلی بهداشت، هزینه، امکانات، امنیت و شرایط جوی بستگی دارد. البته سلیقه هم در انتخاب این نوع وسایل دخیل است که در رتبه ششم قرار می گیرد. ما در این مطلب پنج ویژگی بیان شده را مورد بررسی قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی یکی از وسایل نقلیه موجود را برای مسافرت انتخاب نمایید.

بهداشت

اولین و مهمترین مقوله در انتخاب وسیله نقلیه در شرایط حاضر که کشور با ویروس کرونا درگیر می باشد، بهداشت و امنیت جانی از این ویروس است. ویروس کرونا بسیاری از کشورهای جهان را درگیر خود کرده و تلفات زیادی را با خود به همراه داشته است. وضعیت کشور به نحوی است که بسیاری از کارخانه ها تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده را بر عهده گرفته اند.

در همین راستا مدیر صنایع و انتقال فناوری‌های پیشرفته منطقه آزاد تولیدی صنعتی ارس گفت: روزانه ۳۵ هزار بطری محلول و اسپری ضدعفونی کننده در ‌این مجموعه برای مقابله با کرونا تولید می شود.

آیدین جهانگیری اظهار کرد: علاوه بر اسپری و محلول های ضدعفونی کننده، ماسک و پارچه مخصوص ماسک و لباس بیمارستانی (اسپان باند) نیز از  جمله محصولات جدید است.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت شرکت های تولیدی مستقر در ارس گفت: روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک و ۴ تن پارچه ماسک و لباس بیمارستانی (اسپان باند) در ارس تولید و علاوه بر توزیع در سطح منطقه به سایر مناطق کشور نیز ارسال می شود.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور شرکت های متعددی درخواست اخذ مجوز تولید لوازم بهداشتی در ارس را دادند که با صدور مجوزهای مربوطه، هفت واحد تولید کننده به تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز جهت مقابله با شیوع کرونا مشغول هستند.

با توجه به عوامل بیان شده، داشتن بهداشت و امنیت جانی از ویروس کرونا باید اولویت اول مسافران برای انتخاب وسیله نقلیه باشد. در این بین هواپیما به دلیل وکیوم و ضدعفونی شدن مسافران در فرودگاه بهترین گزینه به شمار می رود. ضمن اینکه فضای داخلی هواپیماها بعد از انجام هر سفری توسط کارکنان مخصوص ضدعفونی می شود. از این رو توصیه می کنیم برای در امان ماندن از ویروس کرونا خرید بلیط هواپیما را در اولویت قرار دهید.

کدام وسیله نقلیه برای سفر مناسب تر است؟
کدام وسیله نقلیه برای سفر مناسب تر است؟

به جیب خود نگاه کنید

هزینه، یکی از مقوله هایی است که در تمامی مراحل زندگی افراد دارای اهمیت است. فرقی نمی کند در چه رنج درآمدی قرار دارید، با توجه به همان رنج می توانید وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در بین وسایل نقلیه موجود قیمت بلیط اتوبوس از همه ارزان تر و قیمت بلیط هواپیما از همه بالاتر می باشد. قیمت بلیط قطار از اتوبوس بالاتر و از هواپیما پایین تر است. بسیاری از افراد بلیط اتوبوس را فقط برای قیمت پایین آن تهیه می نمایند. در تهیه بلیط وسایل نقلیه باید به امکانات در مرحله بعدی به آن خواهیم پرداخت، توجه کافی شود.

 پایین بودن یک بلیط مستلزم بهتر بودن آن نیست. در بین وسایل نقلیه هزینه های قطار به نحوی است که با امکانات آن همخوانی داشته و تمامی افراد با هر رنج درآمدی می توانند آن را برای سفر انتخاب نمایند. ناگفته نماند، بلیط هواپیما را می توان با تکنیک هایی ارزانتر تهیه نمود. برای اطلاعات بیشتر به مطلب” هفت ترفند ساده برای رزرو بلیط ارزان هواپیما” مراجعه نمایید.

قیمت بلیط قطار با توجه به امکانات درون آن متفاوت است. دومین عاملی که مورد بررسی قرار خواهیم داد، امکانات موجود در وسایل نقلیه است. برای دانستن بیشتر در این باره با تیک بان  همراه باشید.

امکانات را در سفر جدی بگیرید

امکانات یکی از ارکان اصلی انتخاب وسیله نقلیه است که باید آن را جدی گرفت. نبود امکانات در وسیله نقلیه می تواند سختی های بسیار زیادی را در طول سفر برای مسافر ایجاد کند. در بین وسایل نقلیه هواپیما بیشترین امکانات را با خود به همراه دارد. امکانات هواپیما را هیچ یک از وسایل نقلیه با خود به همراه ندارند. با مراجعه به سایت تیک بان می توانید قیمت بلیط هواپیما خود را به صورت ارزان تهیه کنید.

امنیت، وجه مهمی که فراموش می شود

اگر امکانات و هزینه در وسیله نقلیه ای وجود داشته باشد ولی امنیت آن تامین نباشد، سفر با تندرستی و شیرینی عجین نخواهد شد. هر انسانی که به مسافرت می پردازد، علاقه مند است تا مسافرت خود را به نحو احسنت به پایان برساند و خاطرات شیرینی را برای خود رقم بزند. اگر در بین هواپیما، اتوبوس، قطار و خودرو شخصی به دنبال وسیله نقلیه ای ایمن هستید، رزرو بلیط هواپیما را در اولویت قرار دهید. را انجام دهید. هواپیما یکی از امن ترین وسایل نقلیه در دنیا است. امن ترین وسیله نقلیه دنیا است. بسیاری از مسافران به خاطر ایمن بودن هواپیما آن را برای مسافرت های دور و نزدیک خود انتخاب می نمایند.

بدون دردسر سفر کنید

اما گزینه چهارم که در فصل های سرد سال برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. اتوبوس و هواپیما دو وسیله نقلیه ای هستند که در شرایط جوی ممکن است برنامه حرکت آنها تغییر نماید. در بین وسایل نقلیه تنها قطار است که می تواند با توجه به شرایط جوی نامناسب به سفر خود ادامه دهد و مسافران را با اطمینان کامل به مقصد برساند. استفاده از اتوبوس و هواپیما در شرایط بد جوی می تواند جان انسان ها را به خطر بیاندازد. باید قبول کنیم که ویژگی های مثبت هواپیما به نسبت سایر وسایل نقلیه بسیار بیشتر است. اما این خصوصیت قطار قابل تحسین می باشد.

تمامی وسایل نقلیه را از ۴ جهت اصلی هزینه، امکانات، امنیت و شرایط جوی سنجیدیم، حال نوبت علاقه است. سلیقه در انسانها متفاوت است. هر کسی با توجه به علاقه خود وسیله نقلیه مورد نظر را برای سفر انتخاب می نماید. برای این بخش نمی توان دلیل آورد.

انتخاب با شماست

حال انتخاب با خود شماست، به راحتی می توانید به یکی از سایت های معتبر و ایمن ارائه کننده بلیط مانند تیک بان مراجعه کنید و بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس مورد نظر خود را برای سفر انتخاب نمایید. سایت تیک بان گارانتی پایین ترین قیمت بلیط وسایل نقلیه را با خود به یدک می کشد. کافی است، با رجوع به سایت تیک بان مسیر وسیله مورد نظر و مسیر مورد علاقه را انتخاب نمایید، بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط مسافرت در دست شماست. تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جزء معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور به شمار می روند. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است کلمه تیک بان یا عبارت  را جستجو نمایید.

۲۱۲۱

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *