کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۰هزار و ۴۱۷واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸هزار و ۵۳۷واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۹۵۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۹۲۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، کشتیرانی جمهور اسلامی ایران و لیزینگ ایرانیان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی سپاهان، آهنگری تراکتورسازی ایران و شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟
کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۹۱۷۹میلیارد تومان در ۵۷۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۶۹۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، سیمان لار سبزوار و پتروشیمی غدیر بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های عطرین نخ قم، داروسازی تولید دارو و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

۲۲۳۲۲۷

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *