کاهش ۴۰درصدی حوادث پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

کاهش ۴۰درصدی حوادث پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
کاهش ۴۰درصدی حوادث پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

مهندس مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: آتش نشانی تهران همزمان با شیوع کرونا در کشور وارد عمل شد و آتش‌نشانان نیز برای مواجه با شرایط جدید آموزش دیدند، به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان برخی از معابر و نقاطی از شهر که در دستور کار قرار گرفت به صورت روزانه ضدعفونی شد و این اقدامات تا به حال نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات حفاظتی در اختیار آتش‌نشانان قرار گرفت و از آن به بعد نقاطی از جمله پایانه‌های اتوبوس، پایانه‌های تاکسیرانی، برخی از مراکز تجاری، برخی میادین میوه و تره بار و… ضدعفونی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش حوادث بودیم افزود: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به توقف فعالیت برخی از مراکز تجاری مثل پاساژها و.. شاهد کاهش حوادث بودیم. با توجه به بررسی‌هایی که انجام شد، حوادث نسبت به مدت مشابه پیش از اجرای این طرح حدود ۴۰ درصد کاهش یافته بود.

داوری افزود: البته بر اساس بررسی‌های انجام شده و احتمالات، این آمار پس از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند بار دیگر رو به افزایش خواهد رفت که البته با توجه به بازگشایی برخی از مراکز اداری، تجاری و … امری طبیعی محسوب می‌شود. با این حال امیدواریم که شاهد افزایش چشمگیری نباشیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *