کاهش ۱۸ درصدی ولادت در گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصرعلی شاهرضایی ظهر یکشنبه در کارگروه ثبت وقایع حیاتی به تشریح عملکرد ۸ ماه ثبت و احوال گلپایگان پرداخت و اظهار داشت: افراد بالای سن ۱۵ سال جامعه هدف دریافت کارت ملی هوشمند هستند که لازم است نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان از جمعیت ۷۴ هزار و ۱۳ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند تاکنون ۶۸ هزار و ۷۵۲ نفر مراحل تکمیل دریافت کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد ۹۳ درصد جامعه هدف اقدام کرده‌اند.

گلپایگان رتبه دوم استان از لحاظ صدور کارت ملی هوشمند

رئیس ثبت احوال گلپایگان ابراز داشت: گلپایگان در سطح استان اصفهان در زمینه صدور کارت ملی هوشمند در رتبه دهم قرار دارد اما برای رسیدن به آمار ۱۰۰ درصدی باید تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: تا پایان آبان ماه امسال دو هزار و ۷۷۳ جلد شناسنامه تعویض شده است و همچنین ۲۳۷ جلد شناسنامه المثنی که ناشی از فقدان اول و دوم بوده صادر شده است.

شاهرضایی تاکید کرد: در هشت ماهه امسال ۷۰۹ واقعه ولادت به ثبت رسیده است که در مقایسه با مشابه سال گذشته با آمار ۸۳۷ مورد ۱۸ درصد ولادت کاهش داشته است، با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان آمار ولادت در مهلت مقرر اعلام شده است.

افزایش ۴ درصدی طلاق در گلپایگان

وی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال ۴۴۳ مورد واقعه فوت در شهرستان اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته با آمار ۴۱۱ مورد هفت درصد کاهش داشته است، افزود: متأسفانه به دلیل عدم همکاری خانه‌های بهداشت روستایی در وقت مقرر آمار فوت به ثبت احوال اطلاع داده نمی‌شود و با پیگیری از مراجع دیگر توانستیم آمار فوت را دریافت کنیم.

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: در ۸ ماهه امسال ۳۴۶ مورد واقعه ازدواج به ثبت رسیده در حالی که سال گذشته ۳۸۲ مورد بوده است که کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد، همچنین آمار طلاق نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *