کامل بودن حجم ورودی اینترنت لرستان

کامل بودن حجم ورودی اینترنت لرستان
کامل بودن حجم ورودی اینترنت لرستان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید محمد قاسمی» افزود: یکی از وظایف منطقه لرستان این است که اینترنت با سرعت کافی در اختیار شهروندان قرار دهیم؛ به لحاظ حجم ورودی اینترنت به استان کامل بوده و هیچ مشکلی نداریم.

وی عنوان کرد: توسط وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به تمام هموطنان اهدا شد که اقدامی خوب و موثر بوده منتها در خیلی از استان‌ها مشکل توزیع را داشتیم.

قاسمی با اشاره به اینکه قطعی اینترنت بخاطر افزایش حجم استفاده اینترنت بود، افزود: بیش از حد اینترنت داریم اما در نحوه توزیع این میزان اینترنت به مردم مشکلاتی وجود داشته که رفع خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مشکل را منطقه به منطقه در استان حل خواهیم کرد، عنوان کرد: ظرف سه تا چهار ماه آینده ۹۰ درصد این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

قاسمی بیان کرد: در مخابرات منطقه لرستان به این مشکل واقف شدیم اما در این میان به یک سری تجهیزات نیاز داریم که آنها را سفارش دادیم و تلاش می‌کنیم با مهیا کردن آنها سرعت کار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مشکل اینترنت ما همیشگی نیست و این قطعی ها در برخی مناطق رخ می‌دهد، عنوان کرد: تا ظرف چهار ماه آینده این مشکل را تا ۹۰ درصد مرتفع خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در خصوص بسترسازی سرویس‌های ADSL و VDSL اظهار کرد: در بحث VDSL امکانات بسیار خوبی است و هم‌اکنون این سرویس را در دو شهر بروجرد و رومشکان داریم و برای VDSL با هماهنگی با  شرکت مخابرات ایران تلاش خواهیم کرد  تا نسبت به تامین تجهیزات در شهرهای خرم‌آباد، دورود، الیگودرز و کوهدشت نیز این تکنولوژی راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه مشترکین هرگونه پرداختی را با سامانه ۲۰۰۰ انجام دهند، اضافه کرد: وظیفه ما این است سرویس‌های مخابراتی با کیفیت در اختیار مردم بگذاریم که به‌طور نسبی در این راستا موفق بودیم به‌جز در برخی مناطق که پیک کاری بوده و به علت ترافیک بالا مشکل داشتیم.

وی افزود: در صورت بروز مشکلات اینترنت سامانه ۲۰۲۰ و برای تلفن ثابت سامانه ۲۰۱۱۷ آماده پاسخگویی به مشترکین هستند.

قاسمی بیان کرد: برای حل مشکل آنتن دهی  محله قاضی‌آباد خرم‌آباد از طرف شرکت ارتباطات سیار دو دستگاه سایت BTS اختصاص داده شده و تجهیزات به استان رسیده است؛ تجهیزاتی به اندازه ۱.۶ میلیارد تومان در انبار داریم اما اهالی این محله همکاری نمی‌کنند

قاسمی  در پایان استفاده از تلفن ثابت و نیز تعرفه‌های مکالمه آن را را مقرون به صرفه دانست.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *