کاملی مفرد: فولاد با همین فرمان، جلو برود

به گزارش “ورزش سه”، جلال کاملی مفرد مدافع سابق تیم فولاد خوزستان و تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت کنونی تیم فولاد و البته حضور بازیکنان سابق نظیر بداوی، کعبی، علوی، لفته حمیدی و … در این باشگاه گفت: ۵-۶ سال است من مدام می‌گویم از پیشکسوتان در باشگاه استفاده کنید، این کار باید ۵-۶ سال پیش اتفاق می‌افتاد نه اکنون. دست آقای آذری درد نکند بالاخره راه برای بازگشت پیشکسوتان به باشگاه باز کردند. وقتی این صحبت را کردم، هیچگاه به دنبال منافع خودم نبودم چرا که فعلا قصد ندارم به فوتبال برگردم و بدون حاشیه به دنبال مدرک مربی‌گری هستم تا در زمانش به فوتبال برگردم.

کاپیتان سابق تیم فولاد افزود: پیشکسوتان هستند که دلشان برای تیم و باشگاه می‌سوزد، اقدام خیلی خوبی بوده و باید ادامه دار باشد. این مسائل باید در دوران قبل اتفاق می‌افتاد که مدیران قبلی به آن نپرداختند. اگر مربیان ما ۵-۶ سال در کادرفنی تیم بزرگسالان و دیگر تیم‌ها باشند، قطعا تجربه می‌آموزند و می‌توانند خودشان روزی سرمربی شوند، این یک قدم بسیار مهم در پیشرفت فولاد خواهد بود.

کاملی مفرد درباره دربی تهران گفت: من اصلا وقت برای دربی یا دیدن بازی‌های دیگر جز مسابقات فولاد نمی‌گذارم، همان موقع که فوتبالیست هم بودم بازی‌های دربی را نگاه نمی‌کردم.زمان یکی از مربیان خارجی پرسپولیس بود که من با این تیم قرارداد داخلی امضا کردم اما بعد پشیمان شدم چرا که عشق و جانم فولاد بوده و هست، اصلا از این موضوع که به این تیم نرفتم، پشیمان نیستم و خوشحالم که در آن زمان در فولاد ماندم.

وی درباره عملکرد فولاد در لیگ امسال گفت: جواد نکونام از دوستان خوب من است و عملکردش در دوران فوتبال را همه دیده‌اند. در دوران مربی‌گری هم عملکرد خیلی خوبی داشته و فصل قبل توانست سهمیه آسیایی برای تیم با کمک مدیریت، هواداران، کادرفنی و بازیکنان کسب کنند و قطعا امسال تیمی که سهمیه گرفته، جدی تر به آن نگاه می‌کنند. هر تیمی جلوی فولاد می‌آید با توان چند برابر قرار می‌گیرد و انگیزه بیشتری دارد. فولاد فصل قبل با کسب نتایج درخشان انتظارات را بالا برد اما تیم امسال را بسیار خوب می‌بینم و همه باید متحد کنار هم برای موفقیت فولاد تلاش کنند. سرمربی و کادرفنی بسیار خوبی حضور دارند، بازیکنان هم با کیفیت هستند و باید قدر این مجموعه را دانست، کادر مدیریت هم امکانات را فراهم می‌کنند تا این تیم باعث شادی هواداران فولاد شود.

مدافع سابق تیم ملی ایران نیز گفت: این که بخواهیم بگوییم فولاد باید قهرمان شود، فقط یک استرس زیاد روی تیم خواهد آورد، مگر فصل قبل گفتیم که فولاد باید سهمیه بگیرد؟ خیر. بازیکنان تلاش کردند و توانستند این موفقیت را کسب کنند، امسال هم نباید فشار روحی و روانی روی تیم آورد، تیم باید تلاش کند تا موفق شود. هنوز ابتدای لیگ است و حرف زدن از سهمیه و قهرمانی زود است و استرس‌زا و غیر حرفه‌ای است. فولاد راه درستی را شروع کرده و باید با همین فرمان جلو برود.

 

وی در انتها گفت: من بخاطر فولاد قید خیلی چیزها را زدم، حاضرم برای موفقیت این تیم هر کاری که بگویند، بکنم. اگر بخواهند توپ جمع کن هم شوم، بدون هیچ حرفی قبول می‌کنم. دیدن موفقیت فولاد برای ما که این تیم در خون‌مان است، بهترین شادی دنیاست، ان‌شاءالله که ورود هواداران با رفتن ویروس کرونا، آزاد شود و بتوانیم کنار هواداران خونگرم، این تیم را تشویق کنیم. برای هواداران فرقی ندارد چه کسی مربی است یا مدیر، تیم مال آن‌هاست و باید تیم را تنها نگذارند، قطعا با حضور و حمایت آن‌ها این تیم موفق‌تر خواهد شد.

 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *