کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند

کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، با توجه به همه گیرشدن دورکاری در بسیاری از نقاط جهان و از جمله آمریکا، چالش‌های جدیدی برای سازمان‌های دولتی و خصوصی رخ داده است. یکی از این چالش‌ها میزان تعهد کارمندان به حفظ اسرار حرفه‌ای و شغلی و عدم افشای آنهاست.

بررسی انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی زتی در همین زمینه نشان می‌دهد ۲۷ درصد از کارمندان آمریکایی اعتراف کرده‌اند که حاضر هستند برای پیشرفت و دریافت ترفیع رفتارهای کاری غیرحرفه ای و غیراخلاقی و از جمله سرقت اطلاعات حیاتی را انجام دهند.

بررسی یادشده که با ارسال پرسشنامه برای ۱۰۰۱ کارمند در آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد ۵۷ درصد از این افراد اعتراف کرده‌اند که حداقل یک بار رفتار کاری غیراخلاقی و نادرستی داشته‌اند ۶۶ درصد از پاسخ دهندگان هم گفته‌اند موضوعات و مسائل مهمی را در محل کار خود مخفی کرده‌اند.

۶۵ درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق می‌گویند برای پیشرفت زیرآب رئیسشان را زده‌اند و ۵۹ درصد هم اذعان کرده‌اند در دوره دورکاری به مدیر بالادست خود دروغ گفته‌اند.

از جمله دیگر تخلفات کارمندان در ایام دورکاری می‌توان به دروغ گویی در مورد توانایی‌ها (۵۳ درصد)، بدگویی از همکار (۴۸ درصد)، دروغ گویی در مورد امور حرفه‌ای (۴۷ درصد)، دروغ گویی در مورد همکاران (۴۱ درصد)، دروغ گویی به مشتریان (۳۹ درصد) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *