چوپان: خودم برای فوتبالیست‌ها دارو تزریق کردم/ از فوتبال متنفرم

چوپان: خودم برای فوتبالیست‌ها دارو تزریق کردم/ از فوتبال متنفرم

 

روزنامه خبرورزشی نوشت: هادی چوپان حالا یکی از معروف‌ترین ورزشکاران ایران در سطح جهانی است، به شکلی که حتی نیویورک تایمز برایش مطلب می‌نویسد. او چندی پیش مهمان ما بود…

روزی یک میلیون خرجم است
من روزی ۱۰ وعده غذا می‌خورم. هر وعده غذای من ۳۵۰ گرم فیله است، ۲۵۰ گرم کلم بروکلی، ۵۰ گرم گوجه و ۳۰۰ گرم کاهو. خشکبار هم مصرف می‌کنم. گاهی یک کیلو بادام درختی، نیم کیلو گردو و نیم کیلو انجیر می‌خورم. خب این‌ها هزینه‌اش چقدر است؟ اگر بخواهیم جمع کلی کنیم. یک کیلو فیله مرغ می‌خورم که الان ۳۵هزار تومان است. فیله گوساله کیلو ۱۵۰هزار تومان است. حالا من روزی ۳۵۰ گرم فیله گوساله در برنامه‌ام دارم. دو تا ۳۵۰ گرم فیله گوساله می‌شود ۷۰۰ گرم. این خودش نزدیک ۱۰۰هزار تومان می‌شود. فیله مرغ و ماهی هم که هست. بخواهی جمع کلی ببندی بالای ۵۰۰هزار تومان می‌شود تازه این فقط غذاست. استروئیدها و مکمل‌ها را حساب نکرده‌ایم. با این‌ها حدوداً یک میلیون هزینه می‌شود.

دروغ می‌گویند
ورزشکاری که می‌گوید مکمل نمی‌خورد و استروئید مصرف نمی‌کند کاملاً دروغ می‌گوید. الان در ورزش ایران سوما خیلی می‌زنند. بعضی‌ها که بدون علم روز دنیا کار می‌کنند و حتی سه بار ۴ واحد سوما به خودشان می‌زنند. حالا اگر بخواهند سومای قلمی بخرند ۲۶۰ تا ۳۰۰هزار تومان پول سوما می‌شود. الان یک آمپول سوما در داروخانه‌های تهران ۴۵هزار تومان است. اگر طرف بخواهد روزی دو سوما بزند می‌شود ۹۰هزار تومان. تازه به جز استروئیدها، قرص‌ها و مکمل‌هایش. این بدن‌سازی که می‌گوید ۵۰۰ تومان خرجم است فقط حساب غذایش را کرده است. رویش نمی‌شود جلوی دوربین بگوید من مکمل و دارو مصرف می‌کنم.

برای ورزشکار استروئید زدم
همه ورزشکاران در ایران مکمل و استروئید مصرف می‌کنند. کسی که می‌گوید نچرال (طبیعی) هستم شک نکنید حداقل ۵ دوره استروئید رفته است. اگر ورزشکاران رزمی، فوتبالی یا سالنی بخواهند بگویند بدن‌سازان فقط استروئید تزریق می‌کنند به ما خیانت کرده‌اند. من شخصاً برای فوتبالیست، کشتی‌گیر، تکواندوکار و هم‌دوره‌ای‌های خودم در همین آکادمی ملی المپیک دارو تزریق کرده‌ام. این نیست که فقط بدن‌ساز استروئید مصرف کند. کل ورزشکاران ایرانی چه المپیکی و غیرالمپیکی در دوره‌های اولیه‌شان استروئید مصرف کرده‌اند. محال است مصرف نکرده باشند.

دوز دارد
چرا دوپینگ ورزشکاران در نمی‌آید؟ دوره دوز دارد. این داروها طبقه‌بندی شده است. یک نمونه دارو را سه ماه قبل از مسابقه قطع می‌کنند. دوره سه ماهه است که در خون می‌ماند. این نیست که فقط بدن‌سازان مصرف می‌کنند. الان آب خوردن هم برای بدن ضرر دارد. از آب سالم‌تر داریم؟ عوارض آب چیست؟ نیمه شب شما در خواب به خاطر ادرار بیدار شوی. همین بیدار شدن روی سیستم عصبی شما اثر می‌گذارد. دیگر استروئید چقدر اثر خواهد داشت؟

استروئید حیوانی مصرف می‌کنند
کسی که پپتاید می‌زند مثل معتادی است که هروئین مصرف می‌کند. بدن‌سازی که در هفته ۵۰۰ تا ۶۰۰ میل استروئید تزریق می‌کند، شاهرگ خودش را می‌زند. پپتاید برای جهش گوشتی در حیوانات است. متأسفانه ۸۰ درصد از استروئیدهای ایران استروئیدهای دامی هستند. یعنی ما فقط ۲۰ درصد استروئید انسانی در ایران داریم. ما در بخش آموزش هم ضعیف هستیم. یک کلاس نمی‌گذارند پپتاید و عوارضش را برای مردم توضیح دهند.

من فروشنده نیستم
من تا الان در کل زندگی ورزشی‌ام فروشنده دارو و پپتاید نبوده‌ام. من برنامه‌ها را به قیمتی می‌دهم که در توان هر کسی نباشد. ورزشکاری که هنوز نیامده می‌گوید می‌خواهم قهرمان شوم یا خودش را می‌کشد یا یک مربی را خراب می‌کند. امروز هم اگر کسی شاگرد بدن‌ساز معروف شد، به اسم آن استاد معروف ۱۰ تا مبتدی را به چالش می‌کشد. امروز هر کس شاگرد فلانی است، از آقای فلانی ۵۰ تا شاگرد بیشتر دارد. باید یک چوب‌خورده ورزش بیاید و رئیس شود.

فوتبال غیراخلاقی است
من اصلاً از فوتبال متنفرم، چون یک جو غیراخلاقی دارد. زمانی که فوتبال قرمز و آبی و زرد می‌شود، هواداران در جایگاه همدیگر را می‌کشند. من تا الان یک بازیکن ندیدم که بعد از برد یا باخت هواداران را آرام کند. من بارها در ترافیک طرفداران فوتبال جنگ و دعوا دیده‌ام. دیده‌ام ماشین آتش‌نشانی ایستاده و یکی راه را باز نمی‌کند. با چشم دیدم که یک زن به خاطر ترافیک هواداران در آمبولانس بچه‌اش را به دنیا آورده است. فوتبال ایران را غیراخلاقی می‌بینم.

نمی‌روم ورزشگاه
من ورزشگاه نرفتم و هیچ‌وقت هم نمی‌روم. ورزش ربطی به قرمز و آبی ندارد. الان تیم ملی ما لباسش سفید است. طرفدار این لباس سفید باشید. به نظر من جو اخلاقی فوتبال ما خراب است. البته من بازی‌های جام جهانی را نگاه می‌کنم. در تیم ملی رنگ لباسم را بیشتر از همه چیز دوست دارم.

پز علی دایی را می‌دهم
محبوب‌ترین بازیکنی که در کل دوران ورزشی‌ام او را فالو کرده‌ام و حمایت می‌کنم و پزش را می‌دهم علی دایی است. به نظر من او پهلوان قرن ماست. غیر از او پهلوانی نمی‌بینم.

نقش آدم بده!
دوست دارم بازیگر شوم ولی قیافه‌ام نمی‌خورد. ما را ببرند نقش بد می‌دهند. در فیلم‌های خارجی همیشه رزمی‌کاران و ورزشکاران نقش اول و ستاره فیلم هستند ولی ورزشکاران ما در فیلم یا نگهبان یک آدم بد هستند یا بادیگارد آدم خلافکاری هستند و یا نقش قاتل و آدم بده را بازی می‌کنند.

یساری تشکر کرد
جواد یساری چند بار من را دعوت کرده خانه‌اش، اما وقت نکردم بروم. بعد از این‌که در تلویزیون اسمش را گفتم از من تشکر کرد. صدایش واقعاً قشنگ است.

چرا گرگ پارسی
اسم گرگ پارسی را خودم انتخاب کردم، چون گرگ ایرانی رام کسی نمی‌شود.

ان‌شاالله ویزا صادر می‌شود
من مجوز شرکت در دسته ۲۱۲ پوند و آزاد مسترالمپیا را به دست آوردم. این بالاترین رقابت‌های پرورش اندام است. دو دوره ویزا به من ندادند ولی امسال خیلی امیدوارم ویزا بگیرم. پرونده ما فوق‌العاده قوی است. ان‌شاءالله ویزای‌مان صادر می‌شود.

این مطلب و تصاویرش را هم از دست ندهید: بکام در گران‌قیمت‌ترین آپارتمان دنیا؛ از لندن تا فلوریدا

۴۳۵۰۳

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *