چهره هایی که در روز آخر آمدند

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه دهم آغاز ماه آغاز شد و تا ساعت ١٨ روز شانزدهم آذرماه ادامه داشت. 

لازم به توضیح است که بر اساس قانون  و با توجه به عدم تمدید مهلت ثبت نام افراد نمی توانستند پس از ساعت ١٨ وارد فرماندار ی شیراز شده و نام نویسی کنند. 

آخرین روز ثبت نام از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی شروع شد که امروز شاهد حضور چهره های سیاسی در فرمانداری بودیم. 

یکی از کاندیداهایی که پیش بینی ها خبر از حضور وی در فرمانداری میداد یکی از نمایندگان فعلی شیراز در مجلس شورای اسلامی بود . 

وی پیشتر در جمع رسانه ها عنوان کرده بود که به علت دلایل شخصی از حضور در انتخابات امتناع می کند اما حوالی ساعت ١۵ روز شانزدهم آذرماه با حضور در فرمانداری شیراز نسبت به نام نویسی در انتخابات اقدام کرد. 

برخی از چهره های اقتصادی ، سیاسی  و اجتماعی  نیز در جهت همراهی این نماینده فعلی در مجلس دهم و کاندیدای احتمالی مجلس یازدهم همراه با این فعال سیاسی به فرماندار آمدند. 

کاندیدای شاخص دیگری که امروز به فرمانداری شیراز آمده بود یکی از مدیران پیشین شرکت گاز استان بود که با حضور در فرمانداری نسبت به نام نویسی برای حضور در مجلس یازدهم اقدام کرد. 

وی که سالیانی است در حوزه گاز فعالیت می کرد هدف از حضور خود را جوان‌گرایی و تغییرات در مجلس بیان کرد.  

گفتنی است ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمدید نشد و راس ساعت ١٨ روز شانزدهم آذرماه درب فرمانداری شیراز بسته شد .

بر اساس آمار منتشر شده طی هفت روزی که امکان ثبت نام برای کاندیدا یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم بود بیش از ٣٣٩ نفر در جهت حضور در انتخابات به فرمانداری شیراز مراجعه کردند.  

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *