چالش های زیادی برای انجام وظایف قانونی آموزش و پرورش وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی الهیار ترکمن ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح یکصد و بیست و سومین درمانگاه فرهنگیان کشور در قرچک گفت: این درمانگاه سومین درمانگاه فرهنگیان در سطح استان تهران است.

وی افزود: بحران نیروی انسانی و حجم بازنشستگی ها در آموزش و پرورش زیاد است و ضریب اشتغال فرهنگیان را دستخوش تغییرات کرده است، از سویی فعالیت آموزش و پرورش گسترده و پراکنده است و محدودیت زیاد و چالش برای انجام وظایف قانونی وجود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امکانات خوبی وجود دارد، که با الگوی منسجم و کاربردی منطبق با قانون در اختیار قراردادن برای رفاه فرهنگیان استفاده می شود، فراهم کردن امکانات رفاهی به خصوص در شهرستان های استان تهران برای فرهنگیان از اولویت های ما است.

ترکن اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش در شهرستان های استان تهران از فعالیت بالا و نگاه برنامه ریز خوبی برخوردارند و در استان تهران متناسب با امکانات اتفاقات خوبی افتاده است، البته بر اساس ویژگی های هر منطقه باید برای آن منطقه برنامه ریزی شود.

وی افزود: فرهنگیان در منطقه ای که کار می کنند باید کمک حال وزارتخانه باشند و پیشنهادات را منتقل کنند و در چارچوب منطقه ای نسبت به حل مسائل اقدام کند و در کنار هم به رویکرد مشخص برای حل مشکلات آموزش و پرورش داشته باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *