پس لرزه‌های استعفای عارف /ماجرای استعفایی که بعد از چندماه علنی شد

داوود محمدی، در پاسخ به این پرسش که چرا استعفای محمدرضا عارف را به اطلاع شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نرسانده است، اظهار کرد: در این مدت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تعطیل بوده و جلسه‌ای نداشته است و وقتی جلسه‌ای تشکیل نشود، این مسائل هم مطرح نمی شود.

بیشتر بخوانید؛

اولین اظهارات عارف بعد از استعفا دادن

وی ادامه داد: خود عارف می توانست استعفای خود را اعلام کند. او رئیس شورای عالی سیاستگذاری است و باید جلسه این شورا را تشکیل می داد و استعفای خود را مطرح می کرد. البته این حرف‌ها خیلی مهم نیست چون بالاخره استعفای او علنی شد.

پس لرزه‌های استعفای عارف /ماجرای استعفایی که بعد از چندماه علنی شد
پس لرزه‌های استعفای عارف /ماجرای استعفایی که بعد از چندماه علنی شد

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه چرا عارف استعفایش را به او اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: شورای سیاستگذاری زاییده و دنباله‌رو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است. شورای هماهنگی متشکل از احزاب اصلاح‌طلب است ولی شورای سیاستگذاری ترکیبی از احزاب و شخصیت‌های صاحب نفوذ اصلاح طلب است که در سال ۹۴ با هدف مشارکت در انتخابات ایجاد شد.

محمدی تصریح کرد: بر اساس قانون جدید احزاب، فعالیت انتخاباتی باید در قالب جبهه انجام می شد و بنابراین من در سال گذشته از طرف اصلاح طلبان، مجوز فعالیت جبهه‌ای به نام جبهه اصلاح طلبان ایران را گرفتم و شورای سیاستگذاری در قالب این جبهه فعالیت کرد. اگر این جبهه نبود، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان هم نمی توانست فعالیت انتخاباتی کند.

وی در پایان گفت: شاید عارف به دلیل اینکه من مجوز جبهه اصلاح‌طلبان را گرفته ام استعفایش را به من اعلام کرد در حالیکه او رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان بوده و باید استعفایش را به همین شورا اعلام می کرد.

۲۷۲۷

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *