پرداخت ۲.۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

پرداخت ۲.۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، قباد مبشری در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از منابع بانک ملی استان جهت ایجاد ۱۳۶ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هشت‌ماهه سال جاری هزینه شد.

وی طرح‌های معرفی‌شده مددجویان کمیته امداد به بانک ملی در سال جاری را ۷۶۲ طرح اعلام و بیان کرد: در این زمینه ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان اختصاص‌یافته است.

مبشری ضمن تقدیر از همکاری بانک ملی با کمیته امداد، افزود: ۶۲۶ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان این نهاد بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان تسهیلات پشت نوبت دریافت وام از بانک ملی این استان است.

وی بابیان اینکه هدف کمیته امداد خدمت به محرومان و نیازمندان است، تصریح کرد: انتظار می‌رود بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب بخشی در پرداخت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی باقی‌مانده همکاری بیشتری با این نهاد داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سال گذشته سهم بانک ملی در اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد نسبت به سایر بانک‌های عامل استان بیشتر بود، گفت: هزار و ۱۵۶ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان از منابع بانک ملی برای مددجویان و اقشار نیازمند در سال گذشته اجرا شد.

منصور دانش‌آموز مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: خدمت به نیازمندان و محرومان باعث افتخار مجموعه بانک ملی است.

وی در خصوص حمایت بانک ملی استان از طرح‌های مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: انجام کار جامعه هدف کمیته امداد و پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند در اولویت کارها و برنامه‌های بانک ملی است.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کهگیلویه و بویراحمد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *