پرداخت تسهیلات کرونایی خراسان رضوی تا قبل از ۱۰ مرداد

پرداخت تسهیلات کرونایی خراسان رضوی تا قبل از 10 مرداد
پرداخت تسهیلات کرونایی خراسان رضوی تا قبل از ۱۰ مرداد

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: زمان پرداخت تسهیلات کرونایی تا پایان مرداد ماه است، اما ما قصد نداریم که پرداخت تسهیلات به پایان مرداد ماه کشیده شود و تلاش می‌کنیم تا قبل از دهم مرداد این ۴۰۰ میلیارد تومان را پرداخت کنیم.

حسن مونسان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی توسط بانک‌ها، اظهار کرد: سهمی که در زمینه تسهیلات کرونایی برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده، دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است. در حال حاضر در فاز اول کمتر از ۱۰ روز است که ۱۳ هزار واحد به میزان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شدند.

وی افزود: زمانی که در فازهای بعدی ثبت نام انجام شود، فاز به فاز به بانک معرفی می‌شوند. به این ۱۳ هزار واحد پیامک ارسال شده تا برای تشکیل پرونده، احراز هویت و اقدامات اولیه به بانک مراجعه کنند. با توجه به اینکه تازه به بانک‌ها ابلاغ شده و بانک‌ها به تازگی کار خود را شروع کردند، هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و بانک‌ها در شرف تشکیل پرونده، دعوت از متقاضیان و انجام کار هستند.

مونسان بیان کرد: هنوز آماری از میزان پرداختی شبکه بانکی نداریم، اما در این مدت کوتاهی که بانک‌ها کار را شروع کردند، پرداخت توسط پنج بانک در حال انجام است، افرادی که سریع پرونده تشکیل دادند، بانک‌ها با سیاست‌های تسریع‌گرایانه‌ای که داشتند کار پرداخت آنها را انجام دادند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی با بیان اینکه زمان پرداخت تسهیلات کرونایی تا پایان مرداد ماه است، عنوان کرد: ما قصد نداریم که پرداخت تسهیلات به پایان مرداد ماه کشیده شود. یکی از مشکلات ما در حال حاضر عدم مراجعه متقاضیان است که باید اطلاع‌رسانی انجام شود. اگر متقاضیان به بانک مراجعه کنند، پرونده تشکیل دهند، ضامن‌ها و مدارک را بیاورند، تلاش می‌کنیم تا قبل از دهم مرداد این ۴۰۰ میلیارد تومان را پرداخت کنیم.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار استانها, خراسان رضوی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *