پخش نشست‌های خبری و اخبار جشنواره فیلم فجر ۹۸ به طور زنده از لنز ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ همزمان با برگزاری «سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر»، نشست‌های خبری و اخبار اختصاصی این جشنواره، که مهمترین جشنواره فیلم ایران است به طور انحصاری از «تلویزیون اینترنتی لنز» ایرانسل پخش می‌شود. علاقه‌مندان به جدیدترین اخبار سینمای ایران می‌توانند امسال از طریق لنز به طور زنده اتفاقاتی که در نشست‌های خبری جشنواره فیلم فجر می‌افتد را تماشا کنند.

علاوه بر پخش مستقیم نشست‌های خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از محل سینمای فرهنگ و رسانه، برنامه «سیمرغ سی و هشتم» نیز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ همزمان با پخش فیلم‌های سودای سیمرغ از تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش خواهد شد.

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر عوامل فیلم‌های حاضر و برگزار کنندگان این جشنواره در برنامه سیمرغ سی و هشتم حضور خواهند داشت و درباره آثار و برنامه‌های خود گفت‌وگو می‌کنند.

اپلیکیشن لنز ایرانسل علاوه بر پخش برنامه‌های زنده تلویزیون، جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی کتاب‌های صوتی، پادکست، آلبوم‌های موسیقی جدید و مسابقات ورزشی و اختصاصی لالیگا را با اینترنتی نیم بهای ایرانسل به مشترکان ارائه می‌دهد.

لنز علاوه بر اپلیکیشن از طریق وبسایت به نشانی lenz.ir نیز در دسترس است.

۲۱۲۱

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *