پایان همکاری فدرر با نایک پس از ۲۴ سال

پایان همکاری فدرر با نایک پس از ۲۴ سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدرر که از سال ۱۹۹۴ و وقتی ۱۲ ساله بود از سوی غول امریکایی تولید البسه و تجهیزات ورزشی نایکی حمایت می‌شد، از امروز رسما به عنوان ورزشکار یونیکلو آغاز به کار کرد.

در حالی که گفته می‌شد فدرر سالی ۱۰ میلیون دلار از نایکی می‌گیرد تا ضمن استفاده از پوشاک و تجهیزاتش، برای این برند تبلیغ کند، قرارداد او با برند ژاپنی یونیکلو برای ۱۰ سال آینده ۳۰۰ میلیون دلار عنوان شده است.

جدایی فدرر از نایک حواشی زیادی داشت. یکی از این حواشی لوگوی RF است که مخفف نام ستاره سوئیسی است و مالک معنوی‌اش نایک است.

قهرمان ۲۰ گرنداسلم در بازی با لایوویچ بدون هیچ نشانی از RF مسابقه داد آن هم در حالی که شبکه CNBC گزارش داده هزاران هوادار حاضر در محل مسابقات کلاه‌های همیشگی RF را به سر داشتند.

فدرر در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگاران در همین باره گفت:«RF برای نایک است اما دیر یا زود آن را برای برای خودم می‌گیرم. امیدوارم که نایک کمی همکاری کند.»

نکته دیگری که در بازی اول فدرر در ویمبلدون وجود داشت این بود که هدبند، تی‌شرت، شرت و جورابش برند ژاپنی یونیکلو بود اما کفش‌های نایکی به پا داشت. احتمالا یونیکلو هنوز کفشی برای فدرر طراحی نکرده است.

اتفاق جالب دیگر صفحه ویژه راجر فدرر در سایت خرید آنلاین نایکی است. با این که قرارداد دو طرف تمام شده اما نایک هنوز هم در وبسایت خود محصولات مرتبط به فدرر را با استفاده از نام این تنیس‌باز ۳۶ ساله می‌فروشد.

۲۵۶ ۴۱

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *