وضعیت شیوع کرونا در ۷ شهرستان کرمان سفید اعلام شد

وضعیت شیوع کرونا در ۷ شهرستان کرمان سفید اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز ستاد استانی مدیریت کرونا کرمان با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و به‌صورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های استان برگزارشد با بیان اینکه سعی می‌شود مصوبات ستاد ملی کرونا بومی‌سازی شود و در استان آنها را اجرایی کنیم اظهار داشت: امروز ستاد ملی کرونا به صورت ویدئوکنفرانسی با استانداران و به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا با گرما از بین نمی‌رود تصریح کرد: با تست انجام شده در استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان که هوا گرم است مشاهده شد که کرونا هنوز وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندری کرمان با اشاره به  اینکه ایران رتبه سوم جهانی بهبودیافتگان از کرونا در دنیا را دارد افزود: در جلسه ستاد ملی کرونا، رئیس‌جمهور با تشکر از مردم به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نیکوکارانی که در این زمینه همکاری کردند نیز قدردانی کرد.

وی بیان کرد: در این جلسه رئیس‌جمهور بر آمادگی کامل مراکز درمانی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد که اگر احتمال خیزش مجدد کرونا بود آمادگی داشته باشند.

بصیری با عنوان اینکه وزارت بهداشت فهرستی از شهرهای کم‌خطر کشور را اعلام کرده است گفت: ۱۳۲ شهر کم‌خطر در این جلسه معرفی شد که حدود هفت شهرستان کرمان نیز جزو این شهرها بودند اما هر لحظه امکان تغییر آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مذهبی و نماز جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های کم‌خطر میسر شده است افزود: مراسم احیای شب قدر در مکان‌هایی که سال‌های گذشته از تلویزیون پخش می‌شده امسال با جمعیت کمتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندری کرمان از آغاز به‌کار مجدد آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و آموزشگاه‌های رانندگی خبر داد و گفت: امکان بازگشایی باشگاه‌های ورزشی که به‌صورت انفرادی آموزش می‌دهند نیز وجود دارد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کرمان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *