ورزشکار سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های جهانی رکوردشکنی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، سید محمدتقی علوی اظهار داشت: هفتمین دوره رقابت های سه گانه نظامیان جهان به مدت یک هفته در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان بخش مردان و زنان در کشور چین برگزار شد.

وی افزود: تیم سه گانه ایران با ترکیب ۶ ورزشکار مرد به نام های علی عباس نژاد، سید صابر معتمدی و جمال رحمانی در رده سنی بزرگسالان و علیرضا نذیری، احمد اکبرنژاد و مرتضی ملکی در رده سنی پیشکسوتان در این رقابت ها حضور داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رقابت رده سنی بزرگسالان با شرکت ۸۹ ورزشکار از سراسر جهان برگزار شد و علی عباس نژاد با زمان یک ساعت و ۵۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه در جایگاه چهل و هشتم ایستاد.

علوی عنوان کرد: عباس نژاد رکورد جدیدی در رشته ورزشی سه گانه ایران ثبت کرد و رکورد قبلی کشور که ۲ ساعت و ۲ دقیقه بود را با اختلاف پنج دقیقه و ۴۰ ثانیه شکست.

وی ابراز داشت: در این رده سنی سید صابر معتمدی با ۶ دقیقه اختلاف نسبت به عباس نژاد در رده شصت و هفتم قرار گرفت و جمال رحمانی نیز با زمان ۲ ساعت و چهار دقیقه و ۴۵ ثانیه در جایگاه هفتادم ایستاد.

علوی گفت: در این رده سنی ورزشکار فرانسوی با زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه قهرمان شد، ورزشکاران بلژیک و فرانسه نیز به ترتیب با زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: روسیه، فرانسه و برزیل در بخش تیمی این رده سنی به ترتیب اول تا سوم شدند و ایران نیز با مجموع زمان ۶ ساعت و سه دقیقه و ۲۵ ثانیه در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. 

سه گانه یک ورزش ترکیبی شامل ۱.۵ کیلومتر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه‌ سواری و ۱۰ کیلومتر دوومیدانی است.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۴۶


منتشر شده

در

کهگیلویه و بویراحمد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *