وحید امیری؛ پرتلاش،موثر و خندان (عکس)

به گزارش “ورزش سه” با وجود پایان دوران نقاهت سعید آقایی و شکست دادن ویروس کرونا، همچنان انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس، وحید امیری است؛ بازیکنی که به خوبی توانسته پاسخ اعتماد یحیی را در با عملکردی موفق و درخشان بدهد. آنقدرها که گل‌محمدی حتی برای جدالی حساسی چون دربی هم از امیری در پست دفاع چپ استفاده کرد.

 

او به خوبی توانست نبض حملات سمت راست استقلال با مشارکت بازیکنانی چون وریا غفوری، ارسلان مطهری و گاهاً مهدی قایدی را در دستان خود بگیرد و اجازه ندهد تا آبی‌ها از آن سمت خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند؛ یکبار غفلت امیری داشت خطرآفرین می‌شد که درخشش لک مانع از آن شد.

 

 

امیری حتی در میانه‌زمین برای قطع ضدحملات استقلال دیده می‌شد و یکبار به دلیل تکل روی پای مهدی‌پور نیز از سوی محمدرضا اکبریان با اخطاره مواجه شد؛ با این‌حال بازیکن بااخلاق پرسپولیس در جریان جدال پرتنش شب گذشته، همان رویه سابق را حفظ کرد و فریمی خندان از او در مقابل فرهاد مجیدی توسط عکاسان شکار شد.

 

امیری در ۱۰ دقیقه پایانی و با ورود علی شجاعی به جای شهریار مغانلو، دفاع چپ را تحویل شجاعی داد و به پست همیشگی‌اش بازگشت و در قامت وینگر چپ کار خود را از سر گرفت که در آن‌جا هم عملکرد خوبی داشت تا با با یک نمایش خوب دیگر بتواند ارزش‌های خود را بیش از پیش به اثبات برساند.

عکاس: رضا سعیدی‌پور

 

 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *