واکنش کدخدایی به حملات نمایندگان به ظریف در صحن مجلس و نقد صریح رهبر انقلاب

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: رهبری در دیدار با نمایندگان، منشور حل مشکلات کشور از طریق همکاری قوای سه گانه را ترسیم کردند. سه عنصر پرهیز از حاشیه سازی، معیشت مردم و اصلاح روند قانونگذاری به همراه همدلی و هماهنگی مقامات، مؤلفه‌های اصلی نقشه راه آینده کشور است که از مجلسی قوی، انقلابی و جوان بر می‌آید.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس: مجادلات مردم را ناراحت می‌کند/دولت تا روز آخر وظایفش را انجام می دهد

برخوردهای برخی از نمایندگان با وزیر امور خارجه کار درستی نبود

همچنین، عباسعلی کدخدایی، عصر امروز یکشنبه در دیدار با محمدرضا نوروزپور مدیرعامل ایرنا در محل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: مردم از مجلس انتظار دارند در یک سال باقی مانده با همکاری با دولت مشکلات جامعه را حل کند. مجلس باید هر کمکی را که می‌تواند برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی انجام دهد.

بنابر گزارش ایرنا، کدخدایی در خصوص حواشی روز یکشنبه گذشته مجلس و برخوردهای برخی از نمایندگان با وزیر امور خارجه گفت: کار درستی انجام نشد. البته امروز رهبر معظم انقلاب به این موضوع ورود کردند و امیدواریم مجلس و دولت سخنان و توصیه‌های ایشان را همواره مورد توجه قرار دهند.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم را قوی‌ و انقلابی توصیف کردند و نمایندگان با انجام درست وظایف خویش باید در عمل این را نشان دهند.

واکنش کدخدایی به حملات نمایندگان به ظریف در صحن مجلس و نقد صریح رهبر انقلاب
واکنش کدخدایی به حملات نمایندگان به ظریف در صحن مجلس و نقد صریح رهبر انقلاب

کدخدایی همچنین در خصوص سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: تاکنون قراردادی منعقد نشده است اما به نظر من، تدوین این سند یکی از کارهای خوب دولت است و فرقی هم نمی‌کند کدام دولت باشد هر دولتی که کار خوبی انجام دهد، باید تشویق شود.

وی با اشاره به موضع گیری‌ دشمنان در خصوص این سند همکاری اظهار داشت: عمق کینه و موضع‌گیری آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب علیه توافقی که هنوز انجام نشده نشان می‌دهد که دولت کار درستی انجام داده است.

کدخدایی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای نوروزپور که ماه گذشته سکان هدایت خبرگزاری ملی کشور را در دست گرفت، گفت: نگاه ما به خبرگزاری جمهوری اسلامی، خبرگزاری نظام است و امیدوارم ایرنا بیش از گذشته اثرگذار باشد.

۲۷۲۱۵

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *