واکنش ستاره چلسی به تکرار رکورد لمپارد در FA CUP

به گزارش “ورزش سه”، چلسی امروز از سری مسابقات دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون رفت و در یک بازی تقریبا آسان موفق شد حریف نه چندان نام و نشان دار خود را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

 

ستاره اول چلسی در بازی امروز مهاجم انگلیسی یعنی تامی آبراهام بود. او موفق شد هر سه گل تیم فرانک لمپارد مقابل لوتون را به ثمر رساند تا علاوه بر ثبت یک نمایش فوق العاده، توانسته باشد رکورد سرمربی خود را تکرار کنند. در واقع آخرین بار همین فرانک لمپارد در سال ۲۰۰۷ موفق شده بود در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی به عنوان یک انگلیسی برای چلسی هت تریک کند. کاری که تامی آبراهام بعد از نزدیک به ۱۴ سال موفق به تکرار آن شد.

 

 

 

 

آبراهام همچنین بعد از پیروزی چلسی و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس گفت: ” عالی است که هت تریک کنم و خیلی راحت بازی را ببریم. همیشه بدست آوردن یک پیروزی و بازی خوب بسیار خوب است. امیدوارم در ادامه نیز این اعتماد به نفس را داشته باشیم.”

 

مهاجم انگلیسی با سه گلی که در بازی امروز به ثمر رساند تعداد گل های خود را در فصل جاری به عدد ۱۱ رساند تا بهترین گلزن آبی‌های لندن تا به اینجا لقب بگیرد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *